  • Data: 2017-11-20 09:43:08
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-18 o 10:15, Liwiusz pisze:

    > Będzie.

    > Tylko wówczas, jeśli awizacja nastąpiła pod adresem zamieszkania adresata.

    > Dalej sąd sprawdzi adres z bazą meldunkową i tylko jak się będzie
    > zgadzać, to uzna za doręczone.

    Z tego co mi wiadomo, z zasady sprawdzane jest, jak z poczty przyjdzie
    zwrotka 'adresat nieznany', a to się rzadko zdarza, bo listonosz
    zazwyczaj nie przekazuje takiej informacji, bo nie ma jak tego
    sprawdzić, a ktoś, kto odbierze awizo nie może nawet jakby chciał tego
    przekazać poczcie, bo ich to nie interesuje...

    --
    http://zrzeda.pl