  • Data: 2017-11-20 09:46:27
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-20 o 09:43, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Z tego co mi wiadomo, z zasady sprawdzane jest, jak z poczty przyjdzie
    > zwrotka 'adresat nieznany',

    To zmień swój zasób wiedzy. Jak przyjdzie adresat nieznany, to nie ma
    czego sprawdzać, bo z samego faktu nieznania adresata wynika, że tam nie
    mieszka. Sens sprawdzania jest (i wówczas jest sprawdzane), jeśli jest
    zwrotka nie podjęto w terminie.

    > przekazać poczcie, bo ich to nie interesuje...

    Nie tyle nie interesuje, co Minister nie pozwala.

    --
    Liwiusz