  • Data: 2017-11-20 07:43:12
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-19 o 21:49, witek pisze:
    >>> A co to sąd będzie obchodziło.
    >>
    >> Będzie.
    >

    > Tylko tylko, zeby zwrotka była.

    Nie. Po to była ta akcja z koniecznością podawania pesel w pozwie, aby
    właśnie sąd sobie sprawdzał, czy ta zwrotka była pod adresem zameldowania.

    > A jak nie mam adresu zamieszkania?

    Wówczas ustala się kuratora dla doręczeń.

    > A ja sie nie bedzie zgadzać to?

    To wezwie o wskazanie adresu zamieszkania.

    > Ty sie za to za wymądrzasz, tylko z informacjami gorzej.

    No jasne, bo nie dalej jak w tym tygodniu znów czytałem akta sprawy,
    gdzie sąd się przez rok woził z powodem, aby znalazł adres, bo na ten,
    co podał, to tylko "nie odebrano w terminie". Wówczas sprawdził w bazie
    pesel, że ten adres nie jest adresem zameldowania, i wezwał powoda do
    wskazania adresu zamieszkania.

    --
    Liwiusz