  • Data: 2009-02-04 17:34:58
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: MM <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > No i? Ja miałem. Nie pomogło. Dilowali papierosami, to zacząłem palić. Jakby
    > dilowali czymś innym, może bym wziął. Na szczęście legalne były tylko
    > fajki. Ale gdyby ich nie było, to bym nie zaczął palić.

    No widzisz, przykładasz do innych swoją miarę i robisz z tego problem.

    Nie wszyscy są słabi jak ty. Osobiście w czasach liceum z kolegami piłem
    sporo, naprawdę sporo. Biliśmy na głowę niejednego uzależnionego. Gdyby
    przykładać do nas tę twoją prostacką miarę to byśmy byli w ostatnim
    stadium uzależnienia. Jednak nikt nigdy się nie zeszmacił, nie zaległ na
    podłodze i wzajemnie wymaganym standardem było dotrzeć o własnych siłach
    do domów i położyć się spać jak człowiek.

    I co dalej? Ano nic, znudził nam się ten sport. Kilku z nas prawie w
    ogóle nie pije. Inni zdecydowanie poniżej średniej. Nie są to bynajmniej
    jakieś świadome wybory "zostanę abstynentem w imię..." bo i nie jesteśmy
    abstynentami. Po prostu nam się to znudziło tak jak nudzi się kiepski
    serial.

    Więc proszę cię, bez prostackiego generalizowania.

    --
    pzdr