  • Data: 2009-02-04 08:38:07
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 03 Feb 2009 23:56:48 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Patrz jaka kampania jest robiona przeciwko paleniu, a jednak wciąż znajdują
    >się ofiary zaczynające palić. Przy braku zwalczania i publicznej akceptacji
    >narkotyków, padną ich ofiarą kolejni.

    jak padną to się będzie można tym zająć, jak na razie obserwujemy
    bezzasadne i paniczne działanie PRZECIW a nasze kochane chore państwo
    nie pomyśli że będą powstawać ciągle nowe, jeszcze mniej znane i nie
    kompletnie nie przetestowane substancje, które wiara i tak będzie
    kupować i spożywać

    > Może nawet ja. Bo skoro dana
    >substancja będzie legalnie dozwolona, to mogę ją kupić przypadkiem, w
    >spożywczym. Bo nie będzie się nazywała Narkotyk, tylko Dopalacz, napój
    >energetyzujacy, a może Radosny Zestawi Witaminek Na Wzmocnienie. Mogę tego
    >nie rozpoznać

    to niech się państwo zajmie edukacją a nie produkowaniem kolejnych
    zakazów