  • Data: 2009-02-04 10:40:33
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:18545klz9jhj0.7cfjdxrhalcp$.dlg@40tude.net...

    > Wole, zeby zmeczony kierowca wstapil do apteki i kupil sobie efke (co
    > chyba
    > bylo mozliwe jeszcze w latach 70) niz zeby przywalil we mnie czolowo, jak
    > mu sie przysnie.

    Efke to i dzisiaj kupisz - tylko, ze teraz to sie Tussipect nazywa
    (tabletki) :)
    Tylko musisz zrobic dobre wrazenie na pani magister :)
    Poza tym to jest dobre od czasu do czasu - przy dluzszym przyjmowaniu
    wzrasta tolerancja :) - natomiast bardzo polecam preparaty oparte na
    "syntetycznych ekwiwalentach olejku z peewnej rosliny". Dobrze poinformowan
    i wiedza, gdzie mozna tanio kupic - legalnie of koz :)

    Pozdrawiam
    SDD