eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
  • Data: 2010-01-26 08:03:56
    Temat: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Jestem tego ciekaw jak to policzysz i powiem ci jaki jestes
    > informatykiem i co reprezentujesz!

    Dziękuję - nie potrzebuję Twojej nostryfikacji.

    > Wierz mi lub nie twoja sprawa, ale Hurtownie Danych w UK funkcjonuja
    > dluzej niz ty przeczytales pierwsza gazetka jak napisac programik w delphi.

    Nie napisałem nigdzie, że hurtownie danych nie występują, tylko jakie
    dane w nich się przetrzymuje.

    > Malo, ty nawet pojecia przestrzennego nie masz jak to moze wygladac od
    > strony architekury... Dla ciebie to jeden potezny komputer w banku...

    Tak - widzę jasnowidz z Ciebie dodatkowo...

    > Zrozum takie bazy danych faktycznie tylko w filmach SF mozna zobaczyc,
    > no lae co ty mozesz wiedziec:)))

    pewnie, co ja mogę wiedzieć.

    > Wierz mi masz blade pojecie o czym pisze.

    Z tym się zgodzę, ktoś Ci coś pokazał, później dorobił do tego teorię,
    żeby wyglądało, a Ty w to bezgranicznie uwierzyłeś.

    > Podaj nazwe! Pochwal sie co napisales?

    Jakbyś był zainteresowany kilka kliknięć i byś mniej więcej wiedział,
    ale pewnie się boisz, żeby nie zaprowadziło Cię to w kosmos...

    > Napisz programik najlepjej z gazetki by to sprawdzic.

    masz jakiś uraz do prasy?

    > Byc moze w Poslce tak jest. Wcale bym sie nie zdziwli:) Skoro kazdy
    > bbank ma wlasny system i wlasnego informatyka ktory to pisze:)) A ktos
    > tu mowil o nowoczesnosci...

    Tutaj pokazujesz swoją wiedzę... System bankowy pisze informatyk w
    banku.... Tak, tak.... Twoja wiedza jest przeogromna.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl