  • Data: 2006-02-09 19:04:28
    Temat: Re: Dodatkowe drzwi na klatce schodowej
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:43eb72b7@news.home.net.pl...

    > Serio?

    Serio - jak cos chroboce na kilometrowym korytarzu - olewasz. Jezeli w
    kameralnym holu - sie interesujesz.

    > Tia, tylko że takie drzwi są z reguły przeszklone oraz mają trywiane do
    > ominięcia zamki.

    Ale mozna duzego psa hodowac - sasiadki trzymaja takiego w "zagrodzie" i
    mimo, ze czasami bydle nasra, to wszyscy sa zadowoleni (pies tez).

    > Czyli bez opłat eksploatujecie dodatkową powierzchnię?

    A niby za co? Moim zdaniem za kazda ogolnodostepna powierzchnie przez ktora
    musze na terenie budynku dojsc do swojego mieszkania powinni _mnie_ placic.
    Albo ryczaltem, albo od kazdego spotkanego dresa.

    > I podobnie, jak w autobusach, taki młoteczek po 2 dniach zniknie.

    Pod warunkiem ze bedzie "na zewnatrz" :-P

    sz.