  • 51. Data: 2009-12-17 09:54:14
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-17 10:39, Herald pisze:

    > I od tej chwili wszystkie mcdonaldy, reale, carefoury, tesca itp itd -
    > wprowadzają "bankomaty w kasach" :)
    > I tym sposobem - chuj strzelił kartowe płatności BEZ PROWIZJI :)))

    Jeżeli o tym, tak jak poczta, poinformują - tak. :)

    Może warto przypomnieć, że kwestia stosowania płatności kartą to tylko
    umowa między sklepem a bankiem - nie ma żadnego obowiązku tego typu.
    Wystarczy, że sklep wycofa się z umowy i już trzeba płacić gotówką.
    Dobrze by było aby przy okazji usunął te mylące nalepki. :)

    --
    spp

    --
    spp

  • 52. Data: 2009-12-17 11:48:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > I od tej chwili wszystkie mcdonaldy, reale, carefoury, tesca itp itd -
    > wprowadzają "bankomaty w kasach" :)
    > I tym sposobem - chuj strzelił kartowe płatności BEZ PROWIZJI :)))

    Nie wprowadzają, bo nie miałyby z tego żadnego zysku. Przecież tę
    prowizję pobiera bank posiadacza karty!

  • 53. Data: 2009-12-17 11:50:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie wprowadzają, bo nie miałyby z tego żadnego zysku. Przecież tę
    > prowizję pobiera bank posiadacza karty!

    Zyskiem byłby brak prowizji pobieranej od sklepu.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2009-12-17 17:20:22
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 17.12.2009 00:12 użytkownik Robert Tomasik napisał :

    > A ja nie chcę gotówki -w tym rzecz.

    A czym chcesz zapłacić na poczcie? Owcą? Kozą? Nie przyjmują, tak samo
    jak płatności kartami. Więc musisz mieć gotówkę. I masz akurat to
    szczęście, że możesz ją wypłacić w oddziale poczty, tak jak w oddziale
    innego banku. Jak Ci to nie pasuje, to czemu nie polecisz po tę gotówkę
    do najbliższego bankomatu? Przecież to dziecko nawet zrozumie o co
    chodzi. Najprawdopodobniej Twój problem (i paru innych podobnych osób)
    wynika z tego, że utożsamiasz wypłatę w okienku z bankomatem, a to są
    dwie zupełnie różne sprawy. Przeczytaj regulamin, który powinieneś był
    przeczytać gdy prosiłeś bank o kartę.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 55. Data: 2009-12-17 19:20:57
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 15.12.2009 23:58 użytkownik pmlb napisał :
    > Taka usluga powinna byc 100% darmowa chodzi mi o prowizje za uzywanie
    > karty. Malo kazdy bankomat w Polsce nalezacy do banku powinien byc
    > darmowy dla kazdej karty wydanej w Polsce plus 100% darmowe konto w
    > banku (tak jest w UK) wowczas takich problemow po prostu nie ma!

    I po co kłamiesz?

  • 56. Data: 2009-12-17 21:24:40
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu>

    > I od tej chwili wszystkie mcdonaldy, reale, carefoury, tesca itp itd -
    > wprowadzają "bankomaty w kasach" :)
    > I tym sposobem - chuj strzelił kartowe płatności BEZ PROWIZJI :)))

    Ależ te firmy płacą prowizję z tytułu płatności klientów, więc jest tyle, że
    po drugiej stronie. Zasadniczo może być. Po prostu klienci nie będą widzieli
    sensu w używaniu kart. Dlatego te organizacje zajmujące się płatnościami
    kartami generalnie wymagają by nie brać prowizji od klientów.

  • 57. Data: 2009-12-18 09:36:23
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Ale ty na poczcie nie płacisz kartą. Dokonujesz dwóch rzeczy w jednym
    > okienku: wypłacasz gotówkę w takim nietypowym pocztowym bankomacie
    > (czego ciągle nie rozumiesz w ofercie "_bankomat_ w okienku"?) i tą
    > gotówką opłacasz pocztowe towary i usługi.

    Ta usługa - wbrew nazwie, jest usługą wypłaty w kasie.

    D.

  • 58. Data: 2009-12-18 09:38:36
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Mikołaj "Miki" Menke pisze:
    > Wszystko jest w porządku. Po prostu to działa tak, że wypłacasz
    > pieniądze w oddziale banku (tutaj Poczta Polska), po czym płacisz nimi.
    > A za wypłatę w oddziałach banków pobierana jest prowizja zgodnie z
    > regulaminem, który oczywiście czytałeś. ;-) A ci wszyscy, którzy biją
    > tutaj tak strasznie pianę, najwyraźniej nie rozumieją takiej prostej
    > rzeczy.

    Ale nazwa usługi jest myląca, dla klientów np. Nordei
    to spora różnica - bankomat czy wypłata w kasie.

    D.

  • 59. Data: 2009-12-18 09:56:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dominika Widawska napisał(a):

    > Ta usługa - wbrew nazwie, jest usługą wypłaty w kasie.

    Tak, wyplata w kasie obcego banku bo to sa okienka Banku Pocztowego.
    Warto pamietac, ze majac karte tego banku prowizji nie zaplacisz ;P

    j.

  • 60. Data: 2009-12-18 19:29:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <m...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:mr5qv6-heg.ln1@menek.one.pl...

    > A czym chcesz zapłacić na poczcie?

    Brak zrozumieniem meritum sprawy. problemem dla mnie nie jest samo odpłatne
    wypłacanie gotówki, tylko niezgodność owego procederu z umową podpisaną
    pomiędzy mną, a bankiem.