  • 61. Data: 2009-12-18 20:02:31
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-18 20:29, Robert Tomasik pisze:

    > Brak zrozumieniem meritum sprawy. problemem dla mnie nie jest samo
    > odpłatne wypłacanie gotówki, tylko niezgodność owego procederu z umową
    > podpisaną pomiędzy mną, a bankiem.

    Ale to już wyłącznie Twój problem - nie poczty.

    Jeżeli poczta jednoznacznie informuje o pobieraniu prowizji to nie
    narusza ani jednego artykułu umowy między nią a bankiem, tym bardziej
    między Tobą a bankiem.

    --
    spp

  • 62. Data: 2009-12-18 20:25:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Brak zrozumieniem meritum sprawy. problemem dla mnie nie jest samo
    > odpłatne wypłacanie gotówki, tylko niezgodność owego procederu z umową
    > podpisaną pomiędzy mną, a bankiem.

    Masz w umowie bezpłatne wypłaty z obcych bankomatów czy w obcych
    okienkach bankowych?

  • 63. Data: 2009-12-18 23:22:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4b2be520$1@news.home.net.pl...

    > Masz w umowie bezpłatne wypłaty z obcych bankomatów czy w obcych
    > okienkach bankowych?

    O bankmatach nie pisz, bo to nie na temat. Co do okienek bankowych, to
    Poczta przynajmniej na pierwszy rzut oka bankiem nie jest.

  • 64. Data: 2009-12-21 13:25:02
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 19.12.2009 00:22 użytkownik Robert Tomasik napisał :

    > w wiadomości news:4b2be520$1@news.home.net.pl...

    > O bankmatach nie pisz, bo to nie na temat. Co do okienek bankowych, to
    > Poczta przynajmniej na pierwszy rzut oka bankiem nie jest.

    A czym jest na pierwszy rzut oka? Bankomatem? A może oddziałem banku,
    który wydał kartę?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 65. Data: 2009-12-21 13:36:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mikołaj "Miki" Menke pisze:

    > A czym jest na pierwszy rzut oka? Bankomatem? A może oddziałem banku,
    > który wydał kartę?

    Na pierwszy rzut oka jest sklepem, w którym można zapłacić kartą. I
    zgadzam się, że stosowanie oznakowania takiego samego jak w sklepie,
    podczas gdy płatności kartą się nie przyjmuje, może być błędne. Jak
    idziesz do sklepu, to płacisz kartą i nie dopytujesz się za każdym
    razem, czy to aby jest zapłata kartą, a nie wypłata gotówki (chyba że
    ktoś jest paranoikiem). Zwłaszcza że taka usługa jest dość nowa, i
    większość w ogóle nie wie, że istnieje.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2009-12-21 16:01:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Na pierwszy rzut oka jest sklepem, w którym można zapłacić kartą.

    Sklepem? W ktorym sklepie widziales takie kolejki? ;) Przecietny
    czlowiek wchodzac do sklepu mowi "dzien dobry" a kiedy wchodzi na poczte
    to mamrocze "o rzesz kurwa"... ;P

    j.

  • 67. Data: 2009-12-21 19:57:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > czy to aby jest zapłata kartą, a nie wypłata gotówki (chyba że ktoś jest
    > paranoikiem). Zwłaszcza że taka usługa jest dość nowa, i większość w

    I właśnie o to mi generalnie chodzi. Nie przeszkadza mi pobieranie
    prowizji. To rzecz umowy. problemem dla mnie jest swoiste oszustwo
    polegające na pobieraniu prowizji w sytuacji, gdy potencjalny klient nie
    spodziewa się tego. Normalnie płacimy przecież bezprowizyjnie w sklepach,
    za usługi, za bilety. Poczta jest tu swoistym wyjątkiem z tą prowizją
    pobieraną w sytuacji, gdy płaci się normalnie za uługę.

  • 68. Data: 2009-12-22 10:12:33
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:02:31 +0100, spp napisał(a):

    > Ale to już wyłącznie Twój problem - nie poczty.
    >
    > Jeżeli poczta jednoznacznie informuje o pobieraniu prowizji t

    I pokaż mi właśnie to JEDNOZNACZNE INFORMOWANIE o prowizji przy tych
    pierdolonych okienkach kasowych na poczcie!!!!

  • 69. Data: 2009-12-22 10:48:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 11:12:33 +0100, Herald napisał(a):

    > I pokaż mi właśnie to JEDNOZNACZNE INFORMOWANIE o prowizji przy tych
    > pierdolonych okienkach kasowych na poczcie!!!!

    U mnie są nalepki w rodzaju "prowizja zgodna z TOiP banku".
    Chciałbyś, żeby PP wywieszała obok TOiP wszystkich polskich banków?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 70. Data: 2009-12-22 11:22:55
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (22.12.2009 11:48), Olgierd wrote:

    > U mnie są nalepki w rodzaju "prowizja zgodna z TOiP banku".
    > Chciałbyś, żeby PP wywieszała obok TOiP wszystkich polskich banków?

    A na kwitku (który podpisujes) jest informacja o tym że to nie jest
    sprzedaż tylko wypłata.

    Nie wiem jak jest z PINowymi transakcjami, czy wyświetla się coś na
    terminalu czy nie.

    p. m.