  • 11. Data: 2006-11-08 15:11:27
    Temat: Re: Do kiedy jest obowiązek szkolny
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Nov 2006 15:32:07 +0100, Jacek napisał(a):

    > Jakis przepis ?

    Np. art. 133 KRiO

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2006-11-08 21:33:05
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    > Np. art. 133 KRiO

    Ten art. mówi o dziecku, które NIE JEST W STANIE utrzymać się samodzielnie. A
    nie np. o dziecku, które nie ma zadnego źródła utrzymania (ale nie ma zadnych
    przeszkód, aby podjęło pracę).

  • 13. Data: 2006-11-08 22:38:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 8 Nov 2006 21:33:05 +0000 (UTC), jb napisał(a):

    > Ten art. mówi o dziecku, które NIE JEST W STANIE utrzymać się samodzielnie. A
    > nie np. o dziecku, które nie ma zadnego źródła utrzymania (ale nie ma zadnych
    > przeszkód, aby podjęło pracę).

    Osoba ktora nie pracuje jest w stanie sie samodzielnie utrzymac, czy nie?
    Tylko nie odpowiadaj, ze moze isc do pracy...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl