  • 1. Data: 2006-11-08 11:05:48
    Temat: kto kupi nowe opony ? pracownik czy pracodawca ?
    Od: <a...@o...pl>

    Witam :)

    Jak co roku przyszedl czas na wymiane opon z wozka widlowego , poniewaz brak
    bieznika w skutek
    calorocznej exploatacji wozka , uniemozliwia poruszanie sie po sniegu...
    Ty tym razem jednak wladze firmy zastanawiaja sie nad tym czy za zakup opon
    , nie obciazyc
    pracownika ... wladze firmy sa przekonane ze bieznik starl sie na skutek
    "brawurowej" jazdy wozkiem
    mam tu na mysli szybkie poruszanie sie nim , gwałtowne hamowanie itp..
    oczywiscie to jedna wielka bzdura , ale firma sie upiera przy swoim ..
    jesli pracownik , ktory najczesciej jezdzi wozkiem nie zaplaci sam , to
    kosztami obciazeni beda rowniez inni operatorzy tego samego woka
    a jest ich w sumie 6 ...

    Mnie to wszystko smieszy , lecz firma traktuje to calkiem powaznie
    w zwiazku z tym chcialam sie tylko upewnic ze racja jest po stronie
    operatorow niezgadzajacych sie zaplacic za nowe ogumienie grosza

    pozdrawiam

    An

  • 2. Data: 2006-11-08 11:27:15
    Temat: Re: kto kupi nowe opony ? pracownik czy pracodawca ?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 8 lis o godzinie 12:05, na pl.soc.prawo, a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > w zwiazku z tym chcialam sie tylko upewnic ze racja jest po stronie
    > operatorow niezgadzajacych sie zaplacic za nowe ogumienie grosza

    To jest nie poważna "firma" - to pewnik.
    Czy przypadkiem ta firma nie zamierza wprowadzić wam obciążeń za najem
    pomieszczeń, za energię, za telefony, za gaz, za wodę - wszak z tego
    wszystkiego "czerpiecie pełnymi garściami" ;)

    Nie obciążą was tymi kosztami - jakby co to PIP.
    Niech firma wykaże że opony "zużył pracownik" a nie jest następstwem
    normalnego zużycia materiału.

    --
    Herbi
    08-11-2006 12:27:13

  • 3. Data: 2006-11-08 13:23:43
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Fakt faktem - widzialem wielu geniuszy potrafiacych 'zerwac kapcia'
    sztaplarka... W tym jednak przypadku - to wlasciciele powinni udowodnic
    konkretnej osobie dzialanie na szkode firmy/narazanie ich na straty, etc..

    Pozdro

  • 4. Data: 2006-11-08 13:57:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <a...@o...pl> wrote in message news:eisdul$1am$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > w zwiazku z tym chcialam sie tylko upewnic ze racja jest po stronie
    > operatorow niezgadzajacych sie zaplacic za nowe ogumienie grosza

    Firma was nie może obciążyć, bo nie bardzo ma jak.
    Z pensji ot tak zabrać nie może.

    Mogła karać konkretnego pracownika jak ktoś brawurowo jeździł od razu, a
    nie po roku.

  • 5. Data: 2006-11-08 15:16:55
    Temat: Odp: kto kupi nowe opony ? pracownik czy pracodawca ?
    Od: <a...@o...pl>

    Użytkownik Herbi w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał(a):

    > Nie obciążą was tymi kosztami - jakby co to PIP.
    > Niech firma wykaże że opony "zużył pracownik" a nie jest następstwem
    > normalnego zużycia materiału.

    no , idac tokiem rozumowania firmy , rownie dobrze moze obciazyc operatora
    wozka
    za wykozystany gaz (paliwo wozka) ...
    a swoja droga to ...
    jesli na skutek nieprawidlowej jazdy , o czym wczesniej wspomnialam wytarl
    sie bieznik przednich opon
    czyli tych napedowych i hamujacych , to dlaczego kola tylne sa w takim
    stanie jak przednie ?
    chyba jedyne wyjasnienie tkwi wlasnie w czasie exploatacji ,a nie jak
    twierdzi firma z przyczyn operatora?!
    Widac frma nie zdaje sobie sprawy z tego ze 24 godziny na dobe eksploatacji
    wozka moze przyczynic sie do
    utraty bieznika na oponach ..
    kazdy dobrze wie ze nie ma takiej opcji , aby opony w takim czasie
    wygladaly jak nowe ...
    a swoja doroga to uwazam ze tu chodzi tylko o to zeby firma zaoszczedzila na
    czym tylko sie da ..
    a najlepiej jej wyjdzie jak wlasnie zaoszczedzi na biednym pracowiku !

    An

  • 6. Data: 2006-11-08 15:20:30
    Od: <a...@o...pl>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > Firma was nie może obciążyć, bo nie bardzo ma jak.
    > Z pensji ot tak zabrać nie może.

    w sumie to firma moze obciazyc pracownika , w wysokosci 3 jego miesiecznych
    wynagrodzen ,
    ale nie za takie cos ..
    co innego wypadek i spowodowanie uszkodzenia mienia firmy , a co innego
    obciazac
    pracownika za zuzycie narzedzi jego pracy .

    An

  • 7. Data: 2006-11-08 15:23:42
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opon
    > , nie obciazyc
    > pracownika ... wladze firmy sa przekonane ze bieznik starl sie na skutek

    Hehe.
    Zacznijcie powoli chodzić - noga za nogą - w obawie, że szybkie poruszanie
    się piechotą po zakładzie może skutkować szybkim zdarciem zelówek w obuwiu
    roboczym - a taka naprawa u szewca do tanich nie należy.

    EWa

  • 8. Data: 2006-11-08 15:27:19
    Od: <a...@o...pl>

    Użytkownik Ero Walensdorf <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> w
> [...]

    > się piechotą po zakładzie może skutkować szybkim zdarciem zelówek w obuwiu
    > roboczym - a taka naprawa u szewca do tanich nie należy.

    i to jest bardzo dobre porwonanie !

    thx :)
    An

  • 9. Data: 2006-11-09 08:26:26
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Zacznijcie powoli chodzić - noga za nogą - w obawie, że szybkie poruszanie
    > się piechotą po zakładzie może skutkować szybkim zdarciem zelówek w obuwiu
    > roboczym

    Co tam obuwie robocze. Pomyśl o kafelkach w łazience. :-)

    +inż.prawa+

  • 10. Data: 2006-11-09 09:57:11
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości
    > Co tam obuwie robocze. Pomyśl o kafelkach w łazience. :-)

    Kafelki w łazience ma kierownictwo. Robole od wózków widłowych mają co
    najwyżej lastriko i to nie w łazience, a w kiblu.
    EWa