  • 1. Data: 2009-11-11 10:43:50
    Temat: Do jakiego sądu pozew o rozwód ?
    Od: "pietras@@oopp.pl" <p...@v...pl>

    Witam
    Do jakiego sądu należy wnieśc pozew o rozwód? Czy do rodzinnego ,czy
    cywilnego...w Gdyni ,czy w Gdańsku? Mieszkam w Gdyni a nie stać mnie na
    adwokata.Czy taki pozew musi być na specjalnym druku czy wystarczy opisac
    sytuację na zwykłym papierze?

    Dziękuję- Arek

  • 2. Data: 2009-11-11 11:32:07
    Temat: Re: Do jakiego sądu pozew o rozwód ?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    pietras@@oopp.pl pisze:
> [...]
    > cywilnego...w Gdyni ,czy w Gdańsku? Mieszkam w Gdyni a nie stać mnie na
    > adwokata.Czy taki pozew musi być na specjalnym druku czy wystarczy opisac

    Gdziekolwiek nie wyślesz, sąd przekaże do właściwego.

    A jak chcesz od razu do właściwego, to idź do SO w Gdyni i się spytaj o
    właściwy.
    Prz okazji znajdziesz tam odpowiedź na resztę pytań.

  • 3. Data: 2009-11-11 18:46:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > A jak chcesz od razu do właściwego, to idź do SO w Gdyni

    To chyba nie wykonalne bo tam nie ma SO.
    Pozew o rozwód wnosi sie do SO właściwego ze względny na ostanie wspólne
    miejsce zamieszkiwania małżonków.

    --
    @2009 Johnson

  • 4. Data: 2009-11-11 19:08:56
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Johnson pisze:

    > To chyba nie wykonalne bo tam nie ma SO.
    > Pozew o rozwód wnosi sie do SO właściwego ze względny na ostanie wspólne
    > miejsce zamieszkiwania małżonków.

    Zasugerowałem się siedzibą Wydziału Pracy w Gdyni i Izby Morskiej, bo
    tam bywałem:)
    No to będzie II wydział cywilny SO w Gdansku. Pytający nie zadał sobie
    za wiele trudu, żeby znaleźć prosty adres

    > http://www.gdansk.so.gov.pl/index.php/struktura-orga
    nizacyjna/wydziay/58-wydzia-ii-cywilny.html

  • 5. Data: 2009-11-12 19:33:57
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Johnson wrote:

    > Pozew o rozwód wnosi sie do SO właściwego ze względny na ostanie wspólne
    > miejsce zamieszkiwania małżonków.

    A jeśli takie nigdy nie istniało? Albo jeśli od lat mieszkają osobno,
    300km od miejsca ostatniego wspólnego zamieszkania?
    Pytam poważnie.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka