    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do czego zobowiazal mnie sad...
    Date: Thu, 21 Jul 2005 11:42:09 +0200

    Użytkownik "Kasia_rowerowa" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dbnpt5$4t1$1@inews.gazeta.pl...

    > Taki, że poczta twierdzi, że dostarczyła, ale nikt nie odebrał (jak to
    > mozliwe)

    Jesli by tak bylo to poczta zobowiazana jest tobie zwrocic list a na nim
    jest kilka pieczatek, adnotacji itp. W innymn przypadku masz prawo
    domniemywac, ze pismo zostalo dopreczone prawidlowo.

    , a sąd twierdzi (i słusznie) że nic nie dostał...

    Masz potwierdzenie a sad niech sobie to z poczta wyjasni. Nie do ciebie
    nalezy wyjasnienie tej sprawy.

    A wyjaśnianie tej
    > sprawy przechodzi moje siły.

    Witamy w RP. wiem, ze to przykre i trudne ale wlasnie takie mamy
    sadownictwo. A pozwany jakis ukladzikow nie ma przypadkiem ??

    > Tylko nie mam kogo wyslac. Mam jeszcze jeden problem - wyjezdzam na
    > miesieczny
    > urlop, co mam sadowi napisac, zeby w czasie uropu nie wzywal mnie?

    Sasiadow nie masz jakis zaufanych albo kogos z rodziny (dziecko, maz)?? Jak
    to jest w Poznaniu to moge ci zaniesc te pismo.
    Jesli chodzi o wyjazd to informujesz sad ze w okresie od...do... nie bedzie
    cie w miejscu stalego zamieszkania w zwiazku z wczesniej zaplanowanym
    wyjazdem i prosisz o niewyznaczanie terminow posiedzen w tym czasie a z
    uwagi na aktywna forme wypoczynku ( trekking rowerowy) nie jest tobie znany
    adres do przesylania korespondencji co uniemozliwi jej skuteczne doreczenie
    w tym czasie
    Pozdr Maver.