  • Data: 2005-07-21 10:40:55
    Temat: Re: Do czego zobowiazal mnie sad...
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasia_rowerowa" <k...@W...gazeta.pl> napisał w >>
    Jesli chodzi o wyjazd to informujesz sad ze w okresie od...do... nie bedzie

    Tak zeby niejasnosci nie bylo.
    Po powrocie z dowodem osobistym idziesz do sekretariatu wydzialu i prosisz o
    akta sprawy do wgladu ( musisz znac sygnature akt- na pisamch i wezwaniach
    jest napisana) i patrzysz czy podczas twojej nieobecnosci cos zlego w
    sprawie sie nie wydarzylo.
    Pozdr Maver