  • Data: 2011-09-08 07:58:33
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-07 12:10, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli sprzedaż "zaczęła" spadać o 100%, to znaczy że nie sprzedałeś nic.
    > Ciężko o takiej sytuacji napisać "zaczęła". Czy może jednak miałeś co
    > innego na myśli?

    COdziennie szło po kilka sztuk i nagle przez 3,4 dni zero sprzedazy,
    zero telefonow i to samo u innych sprzedawcow.

    cos popieprzyli w allegro i byla zerowa ogladalnosc (zapodałem to na
    forum allegro i kilka osob potwierdzilo to samo u siebie) , sytuacja sie
    powtarzala az wkoncu stwierdzilem ze opieranie sie na allegro jest bezsensu.