  • Data: 2011-09-07 20:09:29
    Temat: Re: Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Sep 2011, mvoicem wrote:

    (zawodowy/zarobkowy)
    > Jeżeli akurat jakiś sędzia się przejmie przytoczonym komentarzem, bądź ma
    > zbieżny z nim pogląd - to zarobkowość ma tu wiele do gadania.

    Cóż, wtedy pozwanemu pozostanie albo się poddać albo "w imieniu
    narodu" :> walczyć przynajmniej o wyjaśnienie sprawy "wyżej".

    > Tyle że nie zgodzę się że np. sprzedaż elementów majątku (dawno temu
    > nabytych, odziedziczonych, generalnie używanych i już niepotrzebnych) jest
    > działalnością zarobkową.

    Ha, a tu dla odmiany ja się z Tobą nie zgodzę - IMO sprzedający
    rzecz używaną i niepotrzebną ma obowiązek wystawienia rachunku
    (oczywiście wyłącznie na żądanie), z okazji "zarobkowości" właśnie.

    pzdr, Gotfryd