  • Data: 2006-07-31 08:14:51
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no ciekawe podejscie ...
    > w sumie zalezne od punktu widzenia.
    > PKT Widzenia 1: Jesli jeden raz wrocil to wg mnie mogl wrocic 2 raz i po co
    > czekac.
    > PKT Widzenia 2: Jesli jeden raz wrocil to juz nie wroci mozna poczekac.

    > To kiedy wg Ciebie istnieje jaka kolwiek przeslanka obawiania sie o swoje
    > zycie (tzn zycie policjanta w trakcie akcji) czy jesli bedzie na Ciebie

    kurwa!!!! przy bezposrednim zagrozeniu zycia lub zdrowia, BEZPOSREDNIM,
    rozumiesz te slowo BEZPOSREDNIM, jezlei leci na ciebie gosc z nozem to
    jest to bezposrednie zagrozenie jezlei ten koles cie minie i ucieka to
    juz nie ma bezposredniego zagrozenie, jezeli natomiast na podstawie
    okoicznosci (realnie nie asbtrakcyjnie) mozna wysnioskowac ze zmeinia
    tylko pozycje aby stworzyc sobie lepsze warunki do ataku wtedy rowniez
    mozna powiedziec ze mamy z BEZPOSREDNIM atakiem.

    EOT
    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja