  • Data: 2006-07-31 08:46:55
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a):

    > Aha, czyli powinien strzelać, gdy motocyklista jechał na niego (było
    > BEZPOŚREDNIE zagrożenie życia lub conajmniej zdrowia) ?

    jezlei jest to prawda to tak, ale jak go minal to juz niebezpieczenstwo
    ustalo i wtedy juz nie mial prawa strzelac (jezlei przy strzale
    istanialo duze prawdopodobienstwo smierci), oczywiscie pomijam sytuacje
    gdy on sam wskoczyl na jezdnie w momencie gdy ten jechal bo w takim
    przypadku sam by stworzyl niebezpieczenstwo (nie wiem jak bylo)

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl