  • 81. Data: 2010-02-04 12:25:11
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>

    Użytkownik "T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6617.00000098.4b6ab4c9@newsgate.onet.pl...

    > Juz wiem skad nick "zawily" - problem z artykulowaniem swoich mysli (gro
    > Twoich wypowiedzi jest niejasna albo sugeruje zupelnie inne znaczenie, niz
    > potem wskazujesz) i niektore Twoje wypowiedzi nijak sie maja do cytatow, pod
    > ktore sa podpiete.

    Nick "zawiły"? Przecież to moje nazwisko. Ja w odróżnieniu od Ciebie nie wstydzę
    się swojego nazwiska. Gros moich wypowiedzi jest niejasna? Niejasne jest to, że
    nie zgadzam się na przywileje służb mundurowych i manifestuje to, chociażby, na
    tej grupie? Gratuluję wspaniałego toku myślenia.

    > Oczywiscie ze jest wielu. Tak samo wielu jak wsrod gornikow, sklepikarzy i
    > dentystow. Ale czy to daje Ci prawo do odsadzania wszystkich od czci i wiary?

    Tu muszę przyznać Ci rację. "Czarne owce" są wszędzie, ale szlag człowieka
    trafia, jak młody, w kwiecie wieku, można powiedzieć, chłopak jest już emerytem,
    ponieważ "nabył" tych praw służąc w wojsku, policji czy innej służbie
    mundurowej.

    > Przystan. Pomysl. Napisales ze protesty i krzyk jest tylko gdy zabiera sie
    > mundurowym. Ze inne grupy zawodowe nie protestuja jak im sie "obcina". No to
    > Ci udowodnilam ze nie masz racji i te inne grupy zawodowe protestowaly, a
    > jakze. Natomiast nie odnosilam sie ocennie do tego czy i co sie tym innym
    > grupom zawodowym nalezy.

    Obiecywali im pieniądze, których nikt z powyższych nie dostał. Ile mogli czekać?

    > Z Twojej wypowiedzi wynika ze wszystkie pasozyty tego kraju sa z mundurowych.
    > Ty sie wez zastanow, prosze. A skoro tak Cie boli sprawiedliwosc spoleczna to
    > moze czep sie i innych faworyzowanych bo zacieklosc, z jaka prowadzisz ten
    > watek rodzi u mnie watpliwosci, czy aby - w sposob nieuzasadniony - nie chodzi
    > wylacznie o sluzby mundurowe.

    Ja się biorę i zastanawiam i za cholerę nie mogę zrozumieć, dlaczego jedni są
    lepsi, a inni gorsi. I tu muszę Cię uświadomić, że chodzi o służby. Tak ciężko
    było Ci to wywnioskować z poprzednich moich postów? Ja, w przeciwieństwie do
    Ciebie, na własnej skórze doświadczyłem w życiu różnych "dobrodziejstw" tych
    służb i moja rodzina też i uważam, że żadne przywileje im się nie należą.

    > Czytaj co pisze. Pokolenia pracuja na emerytury i mundurowych i
    > niemundurowych. Na Twoja tez beda.

    Pozwolisz, żeby każdy pracował na swoją emeryturę, a nie pokolenia. Na swoją
    będę pracował ja. Na człowieka, który przesłużył 15, czy 20 lat, jest w kwiecie
    wieku i dostał emeryturę nie mam zamiaru łożyć i na pewno nikt inny też.

    > Ale oczywiscie to Twoja normalnosc jest jedyna sluszna.
    Niestety, nikt nie jest w stanie przekonać mnie, w kwestii pozostawienia
    przywilejów służbom mundurowym.
    > --

    P.S. Informuję Cię, że wrzucam Cię do mojeg KF. Nie mam już zamiaru prowadzić
    dyskusji z kimś o "nazwisku" T.

  • 82. Data: 2010-02-04 12:27:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Zawiły pisze:
    > Szanowni Państwo,
    > Jak odbierają przywileje, jakiekolwiek przywileje innym grupom
    > społecznym, innym zawodom, to jest to jak najbardziej wskazane. Wtedy
    > mundurówka nie krzyczy, no bo, tak naprawdę dlaczego mają krzyczeć,
    > skoro problem nie dotyczy ich. Te inne grupy społeczne, inne zawody
    > jakoś nie demonstrują pod siedzibą URM-u, nie wystosowują listów
    > otwartych ich stowarzyszenia nie ślą pism z wyjaśnieniami i nie opisują,

    Nie... Na prawdę? Czyli telewizja kłamie - protesty górników, rolników,
    nauczycieli itepe nigdy się nie zdarzyły?

    Czy może po prostu ty jesteś ignorantem i idiotą?

  • 83. Data: 2010-02-04 12:29:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Zawiły pisze:

    > OK. Nie muszę tu tego pisać, ale napiszę, głowy mi nikt za to nie urwie.
    > Dostałem na maila kilka wiadomości popierających moje słowa i
    > zgadzających się ze mną, że przywileje mundurowych czas ukrócić. Skoro

    Dziwne, że tutaj jakoś ich nie widać... A, wiem: boją się policji i
    wojska ;->

    > znalazło się, o zgrozo! kilka osób popierających moje zdanie, zająłem
    > stanowisko i użyłem słowa "MY", czyli również Ci, którzy mnie popierają.
    > "MY", czyli X, Y, Z, którzy napisali do mnie.

    A do mnie 1000 osób napisało, że uważają ciebie za idiotę ;->

    CBDO :-P

  • 84. Data: 2010-02-04 13:34:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > ochroniarz i ochroniarz to jest różnica. Są grupy interwencyjne, zajmują
    > się troszkę innymi rzeczami niż pilnowanie klientów w markecie
    > budowlanym...

    No tak - ci zajmują się nudzeniem się w samochodzie i okresowym
    przyjeżdżaniem w celu wyłączenia alarmu włączonego przez jakąś mysz ;)

    A czasami także "przekonywaniem" do wykupienia u nich "ochrony".

  • 85. Data: 2010-02-04 13:35:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No tak - ci zajmują się nudzeniem się w samochodzie i okresowym
    > przyjeżdżaniem w celu wyłączenia alarmu włączonego przez jakąś mysz ;)
    >
    > A czasami także "przekonywaniem" do wykupienia u nich "ochrony".

    Pisałem o tych co wymieniają kasetki z pieniędzmi w bankomatach,
    konwojują transporty pieniędzy itp...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 86. Data: 2010-02-04 13:52:51
    Od: "T" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > tej grupie? Gratuluję wspaniałego toku myślenia.

    Jak Ty wypracowales taka logike? Niepodpisywanie sie nazwiskiem nie oznacza
    automatycznie wstydzenia sie tego nazwiska. Tak jak podpisanie sie jakims
    nazwiskiem nie znaczy, ze jest ono prawdziwe.

> [...]
    emerytem,
    > ponieważ "nabył" tych praw służąc w wojsku, policji czy innej służbie

    Mnie tez to wkurza. Ale swojego wkurzenia nei rozciagam powszechnie na cale
    garnizony.

    > Obiecywali im pieniądze, których nikt z powyższych nie dostał. Ile mogli
    czekać?

    Co to ma do rzeczy? Wkurzono ich - protestowali. Wkurza mundurowych, tez beda
    protestowali.

> [...]

    > służb i moja rodzina też i uważam, że żadne przywileje im się nie należą.

    Trudno skoro piszesz w liczbie mnogiej o faworyzowanych grupach spolecznych.

> [...]
    kwiecie
    > wieku i dostał emeryturę nie mam zamiaru łożyć i na pewno nikt inny też.

    Realiza ZUSowskie sa takie, ze obecnie wyplacane emerytury placone sa nie z
    magicznego Sezamu, w ktorym kasa zbierana przez dzisiejszych emerytow a wtedy -
    pracowniko lezala przez ostatnie kilkadziesiat lat, tylko z tego, co obecnie
    wplacaja w ramach skladek ludzie czynni zawodowo.

    > Niestety, nikt  nie jest w stanie przekonać mnie, w kwestii pozostawienia
    > przywilejów służbom mundurowym.

    Ja Cie nie przekonuje. Ja wytykam luki w Twoim toku rozumowania.

    > P.S. Informuję Cię, że wrzucam Cię do mojeg KF. Nie mam już zamiaru
    prowadzić
    > dyskusji z kimś o "nazwisku" T.

    A co to jest KF? taka ze mnie ignorantka, ze nie wiem czym te dwie literki mi
    groza. A ze nie bedziesz ze mna dyskutowal... Najwyrazniej zbraklo Ci
    argumentow merytorycznych.

  • 87. Data: 2010-02-04 14:24:05
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> naskrobał/a w

    > Przede wszystkim wysokimi zarobkami i możliwością odłożenia grosza
    > na OFE, żeby w przyszłości mógł z czystym sumieniem sięgnąć po te
    > pieniądze. Najlepiej sięga się do cudzej kieszeni.

    OFE inwestują głownie w obligacje, więc to dalej bedzie z cudzej
    kieszeni.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 88. Data: 2010-02-04 21:06:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Pisałem o tych co wymieniają kasetki z pieniędzmi w bankomatach,
    > konwojują transporty pieniędzy itp...

    O tak, straaaaaaaaaaasznie wyczerpująca praca ;)

    A jaki stres - przecież za każdym rogiem czai się rabuś z kałasznikowem ;)

  • 89. Data: 2010-02-04 21:34:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > O tak, straaaaaaaaaaasznie wyczerpująca praca ;)
    >
    > A jaki stres - przecież za każdym rogiem czai się rabuś z kałasznikowem ;)

    Emerytura, to nie jest coś, co należy się za stresującą pracę.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2010-02-04 21:45:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Emerytura, to nie jest coś, co należy się za stresującą pracę.

    W tej chwili zdryfowało na służba/praca - paru ignorantów usiłuje
    bezpośrednio przyrównać służbę policjanta z robieniem spektaklu przy
    worku gotówki na zwykłym etacie.