    From: "Soltys" <e...@f...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłużnikiem jestem?Termin spłaty długu.
    Date: Thu, 29 Jul 2004 09:37:57 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisała
    > przedawnienie

    > tym.

    wyroku sądowego nie ma nawet zaocznego, czy jak tam zwał w tybie przyśpieszonym

    Ja ogólnie mam wrażenie, że te wszyskie wezwania służą nie tyle informacji, ale
    nastraszeniu danego klienta.
    Prawo nie pozwala na skuteczne ściągniecie długu.
    Sam spotkałem się z przypadkiem,że firma która coś od kogoś ściągała przysłała
    dokument zgłaszający sprawę do sądu, ładnie wypełniony, ostęplowany, podpisany
    odręcznie itp., itd,...dłużnik już w strachu że "sąd idzie", a pod spodem małym
    drukiem pisze "wzór jak nie zapłacisz to wyślemy do sądu"

    sprawdziłem to fakt- dług jest za 1 semestr reszta to odsetki

    ps. Nadal nie mam pewności czy nastąpiło przedawnienie.
    była płatność-był termin płatności-nie zapłacono kasy-wierzyciel po ponad 5 latach
    domaga się zwrotu długu - no to ma podstawy prawne (poza moralnymi)

    --
    Soltys