  • 1. Data: 2009-01-31 20:43:22
    Temat: Dlug a publiczne ostrzezenie
    Od: "Pawelb" <k...@g...pl>

    Witam, "kolega" pozyczyl pewna drobna kwote oraz telefon komorkowy.
    Czekalem cierpliwie, jednak mimo posiadania funduszy miga sie z oddaniem
    udajac, ze mnie nie zna. Nie zalezy mi az tak bardzo na pieniadzach ale
    chcialbym mu dac dobra nauczke. Przyszlo mi do glowy ostrzezenie przed kolega
    u znajomych oraz sasiadow. Robiac maly wywiad odkrylem spora liste znajomych
    na portalach spolecznosciowych. Chcialbym sie zapytac czy :

    - caly pomysl jest legalny. (nie zamierzam pisac oszczerstw a jedynie prawde)
    - czy moge podac jego pelne dane osobowe czy tez np. skrocic imie ?

    Oczywiscie jezeli maja Panstwo lepszy pomysl, prosze napisac.

  • 2. Data: 2009-01-31 23:31:45
    Temat: Re: Dlug a publiczne ostrzezenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 31.01.2009 Pawelb <k...@g...pl> napisał/a:
    > - caly pomysl jest legalny. (nie zamierzam pisac oszczerstw a jedynie prawde)

    A potrafisz tę prawdę udowodnić w tym zakres i warunki pożyczki?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2009-02-01 00:51:51
    Od: " Pawelb" <k...@g...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał(a):

    > A potrafisz tę prawdę udowodnić w tym zakres i warunki pożyczki?

    Umowa o pieniadze byla ustna, na telefon mam rachunek na moje dane.

  • 4. Data: 2009-02-01 01:26:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.02.2009 Pawelb <k...@g...pl> napisał/a:
    > Umowa o pieniadze byla ustna, na telefon mam rachunek na moje dane.

    Jeśli nie było świadków tej umowy, to nie masz praktycznie nic na poparcie
    swoich słów o samej pożyczce i jedyne co możesz udowodnić, że to jest Twój
    telefon. Teraz skonfrontuj to z tym co chciałeś tam na niego napisać. Ty
    będziesz twierdził, że telefonu nie oddaje, więc Ty będziesz musiał
    wykazać, że to prawda.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-02-01 09:56:33
    Od: " Pawelb" <k...@g...pl>

> [...]

    > telefon. Teraz skonfrontuj to z tym co chciałeś tam na niego napisać. Ty
    > będziesz twierdził, że telefonu nie oddaje, więc Ty będziesz musiał

    W historii przelewow mam jednak dowod na wplate.
    Skoro nie bylo swiadkow, to chyba racja lezy po mojej stronie, kolega
    przeciez nie wyczaruje umowy na ktorej sie zrzekam lub oddaje telefon za
    darmo a jedynie bedzie udawac glupiego, ze znalazl telefon na ktorego dziwnym
    trafem jego znajomy ma rachunki i fakture.

  • 6. Data: 2009-02-01 12:05:53
    Od: mt <m...@m...pl>

    Pawelb pisze:

> [...]
    > darmo a jedynie bedzie udawac glupiego, ze znalazl telefon na ktorego dziwnym
    > trafem jego znajomy ma rachunki i fakture.

    Zglos kradziez telefonu na policje dziecioku

  • 7. Data: 2009-02-01 12:18:45
    Od: " " <k...@g...pl>

    mt <m...@m...pl> napisał(a):

    > Zglos kradziez telefonu na policje dziecioku

    dzieki za info szerloku.

  • 8. Data: 2009-02-02 17:00:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mt" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Zglos kradziez telefonu na policje dziecioku

    Chyba przywlaszczenie - jesli juz...

    Pozdrawiam
    SDD