  • 1. Data: 2009-01-31 21:54:53
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 22:19
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.uom35zx1l60ql1@unk>):

    > Oczywiście, swoje szablony moga mieć na swojej licencji, swoje
    > moduły też. Ale podejrzewam że ich wkład stanowi max. 0,1% całości,
    > a chcą licencjonować na swoich warunkach całość.

    No bo całość jest pochodna. Jak napiszę program korzystający z GTK+ to
    będziesz liczył ile mam linii kodu, a ile GTK? Tworzę produkt pochodny i
    już.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 2. Data: 2009-01-31 21:58:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-01-2009 o 22:54:53 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > No bo całość jest pochodna. Jak napiszę program korzystający z GTK+ to
    > będziesz liczył ile mam linii kodu, a ile GTK? Tworzę produkt pochodny i

    Ale nie możesz re-licencjonować GTK na swoich warunkach, ono
    zawsze będzie LGPL. Także Twoja licencja może dotyczyć tego
    co dodasz, a GTK zostaje otwarte.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-31 22:11:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 22:58
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uom5z5pol60ql1@unk>):

    > Ale nie możesz re-licencjonować GTK na swoich warunkach, ono
    > zawsze będzie LGPL. Także Twoja licencja może dotyczyć tego
    > co dodasz, a GTK zostaje otwarte.

    No, ale mój produkt, nazwijmy go Tristan Debeściak 3.0, będzie zawierał w
    sobie 1% mojego wkładu i 99% GTK+. I całość [1] będę sprzedawał właśnie
    jako nieLGPL. O takiej sytuacji mówimy i w takiej kwestionujesz niewielki
    wkład kodu dodanego w całość.

    ja wiem, że to jest wszystko w jakiśtam sposób trudne, ale niestety taka
    uroda WO. Ciężko na nim zarabiać, a za co wynagrodzić robotników?

    [1] Tylko nie mów, że mogę osobno... Załóżmy, że dla wygody usera GTK jest w
    zestawie, tak jak np. w GIMPie czy Inkscape dla windowsów.