  • 1. Data: 2009-01-31 20:04:01
    Temat: mieszkanie własnościowe, matka/syn
    Od: m...@s...com

    Witam.
    Jeśli matka jest wdową i ma tylko jednego pełnoletniego syna, to
    własnościowe mieszkanie w którym mieszka z synem w przyszłości
    automatycznie przejdzie na niego?
    Czy musi mu je jakoś specjalnie zapisywać?
    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-31 20:39:13
    Temat: Re: mieszkanie własnościowe, matka/syn
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    m...@s...com napisał/a:
> [...]
    > własnościowe mieszkanie w którym mieszka z synem w przyszłości
    > automatycznie przejdzie na niego?
    > Czy musi mu je jakoś specjalnie zapisywać?

    Nie musi zapisywać.
    Notariusz mi powiedział, że to się lepiej opłaca bo notariuszowi trzeba
    zapłacić a do sądu i tak trzeba iść.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-02-01 03:56:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@s...com wrote:
    > Witam.
    > Jeśli matka jest wdową i ma tylko jednego pełnoletniego syna, to
    > własnościowe mieszkanie w którym mieszka z synem w przyszłości
    > automatycznie przejdzie na niego?

    tak, pod warunkiem, ze mieszkanie w całości należy do niej.
    Dziwna sytuacja ale czasami sie zdaza: mieszkanie wspolne, ojciec
    umiera, a potem okazuje sie, ze jakies tam dzieci jeszcze byly.

    > Czy musi mu je jakoś specjalnie zapisywać?
    Nie.