  • 71. Data: 2003-12-12 09:05:30
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości
    news:bra1br$dvt$1@news.onet.pl...

    > w jakim sensie ???
    > prawdą jest też że w prywatnym przedszkolu i do tego np językowym
    > rozwija się jeszcze lepiej
    > i o czym ma to swiadczyć ???
    > o tym że bezrobotny ojciec ma za to płacić ??

    A płaci za prywatne przedszkole językowe??

    > nie wiem dlaczego matka jest bezrobotna , ale wiem ze dziecko
    > mogłoby spokojnie siedzieć z nią w domu

    Mogłoby tez latem chodzić bez butów (bo przecież ciepło), jadać tylko dwa
    posiłki dziennie (da się zrobić), nie czytać ksiązek (bez czytania się nie
    umiera) a tatuś będzie mógł spokojnie pielęgnować swoją bezrobotność ;)

    pozdrawiam

    Monika

  • 72. Data: 2003-12-12 09:25:47
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czemu za 2000zł?
    > przecież lepszy będzie stradivarius.......tata zapłaci......
    > a może zastanowić się nad życiem ponad stan?

    ROTFL :) Pewnie - plastikowa fujarka w sklepie zabawkowym kosztuje 15 zł :)

    > a może mama ma chore ambicje?
    > a może tata też ma coś do powiedzenia w wychowaniu dziecka?
    > przecież nie został pozbawiony praw rodzicielskich.
    > jeżeli rodzice są biedni to nie mogą kupić dziecku instrumentu ani
    samochodu
    > itp.

    A jeśli rodzice nie są biedni tylko potrafią ukrywać swoje dochody, po to,
    by nie dzielić się z tym małym pasożytem i z tą jego zachłanną matką, która
    koniecznie chce jakieś pieniądze ??

    > a gdy ojciec płaci alimenty tu już jest dojna krowa? /na zasadzie to sobie
    > k.....a zarób/
    <ciach>
    > a z moich obserwacji kto ma się zajmować dzieckiem wynika jasno
    > lepsza matka prostytutka i niż porządny ojciec.
    > może kogoś to urazi ale to są fakty z sali sądowej a z faktami się nie
    > dyskutuje.
    > taki kraj.....

    A ja mam wrażenie, że to są fakty widziane oczami faceta - takiego który
    patrzy na problem w sposób "to fakt, machnąłem dziecko, ale dlaczego mam za
    to płacić??"

    IMHO na sali trwa wieczna przepychanka, między ojcami, którzy albo chcieliby
    płacić po 50 PLN na jedno dziecko i mieć święty spokój oraz pełnię praw
    rodzicielskich albo prowadzą "grę dzieckiem" a matkami, które albo prowadzą
    "grę dzieckiem" albo chciałyby wytargować jak najwięcej bo są autentycznie
    pazerne lub bo przewidując reakcję drugiej strony chcą zabezpieczyć dziecko.
    Takie jest moje zdanie (zdanie kobiety, która mimo, że nie mieszka z ojcem
    swojego dziecka, z własnej woli zrezygnowała z wszelkich roszczeń pod jego
    adresem).

    Monika

  • 73. Data: 2003-12-12 09:29:49
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <brc016$qpt$1@atlantis.news.tpi.pl>, Idiom wrote:
    > Może po to, żeby nie przekładać ZAWSZE i AUTOMATYCZNIE ciężaru z jednego z
    > rodziców (czyli zawsze ojca) na państwo.

    A jest to zawsze ojciec z powodu?

    --
    Marcin

  • 74. Data: 2003-12-12 09:30:24
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale dlaczego uważasz, że wszystko to tylko ambicje mamuś??
    > Ty nie miałeś żadnych swoich ambicji, przed osiągnięciem
    > pełnoletności ?? A może w dalszym ciągu nie masz ambicji
    > ??

    ok powtorze raz jeszcze - bardziej liczą się możliwości rozwoju
    niż potencjalne zdolności...

    > Myślę, że za 200-400 zł miesięcznie alimentów trudno tak
    > robić zakupy dziecku, żeby miał oryginalne buty adidasa...

    a ja myślę że wiem lepiej z jakim ostatnim rządaniem wyskoczyła
    mamusia mojego pierworodnego ...
    a po tym sprawa znalazla się w sądzie

    > Jak się ma problemy z nauką, to się powtarza lata, to może
    > gorzej ;)

    eeee
    nie w tych czasach
    w szkole publicznej zawsze przepchna

  • 75. Data: 2003-12-12 09:32:12
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > ROTFL :) Pewnie - plastikowa fujarka w sklepie zabawkowym
    > kosztuje 15 zł :)

    a dlaczego nie fortepian ??

> [...]
    > dochody, po to, by nie dzielić się z tym małym pasożytem i
    > z tą jego zachłanną matką, która koniecznie chce jakieś

    nie mam nic przeciwko dzieleniu sie z synem
    mam bardzo duzo przeciwko kadej zlotowce wplaconej na konto jego
    matki

    i za to Cie podziwiam

  • 76. Data: 2003-12-12 09:37:44
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > Rozumiem, że dzieci nie mogą mieć ambicji ?? Wszystkie
    > ambicje są wyłącznie ambicjami mamuś ??

    w 99% tak
    dzieci mają raczej słomiany zapał ...
    i nie przekonasz mnie do tego , że 11 czy 12 latek z własnej
    nieprzymuszonej woli odkryje w sobie wirtuozersko - trąbkarskie
    zapędy ...

    tym bardziej w niepelnej dysfunkcyjnej rodzinie , w ktorej male
    dziecko zrobi wszystko zeby tylko mamusia była z niego zadowolona

    > Dzieci mogą mieć co najwyżej ambicje grania na tamburynie
    > lub trójkącie ?? 2000 PLN kosztuje najnormalniejsza w
    > świecie trąbka - wiem, bo 13 letni syn mojego kolegi
    > bardzo chciał na niej grać... Ale to zapewne też była
    > ambicja jego mamusi, mimo, że dzieciak z własnej woli
    > chodzi popołudniami do szkoły muzycznej już drugi rok.
    > Gdyby był alimentowany przez kogoś z Twoim podejściem,
    > musiałaby mu wystarczyć gra w kapsle...

    no w kapsle tez chyba musi ktos grac ....
    ja ogolnie na miejscu tego dziecka wybrałbym fortepian ...
    większy , bardziej widać a i o palce trzeba mocniej dbac i odpada
    wynoszenie smieci

  • 77. Data: 2003-12-12 09:48:39
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > ok powtorze raz jeszcze - bardziej liczą się możliwości rozwoju
    > niż potencjalne zdolności...

    Hmmmmm... gdyby tak było, to historia nie znałaby przypadków, kiedy ludzie
    biedni i pobawieni możliwości rozwoju, swoim uporem i konsekwencją dochodzą
    do sukcesów.

    > a ja myślę że wiem lepiej z jakim ostatnim rządaniem wyskoczyła
    > mamusia mojego pierworodnego ...
    > a po tym sprawa znalazla się w sądzie

    Serio ?? Zażądała adidasów ?? W takim razie należy ona do grupy kobiet albo
    pazernych albo takich, które wykorzystują dziecko do zemsty na facecie (za
    krzywdy faktyczne lub wydumane).

    > eeee
    > nie w tych czasach
    > w szkole publicznej zawsze przepchna

    Oj, nie jestem na bierząco - za moich czasów się zimowało ;)

    pozdrawiam

    Monika

  • 78. Data: 2003-12-12 09:58:32
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > Hmmmmm... gdyby tak było, to historia nie znałaby
    > przypadków, kiedy ludzie biedni i pobawieni możliwości
    > rozwoju, swoim uporem i konsekwencją dochodzą do sukcesów.

    no ale tak niestety jest ...
    upór i konsekwencja to właśnie sposob na dostrzeżenie tych
    możliwości ...

    > Serio ?? Zażądała adidasów ?? W takim razie należy ona do
    > grupy kobiet albo pazernych albo takich, które
    > wykorzystują dziecko do zemsty na facecie (za krzywdy
    > faktyczne lub wydumane).

    tak zarządała
    tylko jakie to ma znaczenie ... ????

    > Oj, nie jestem na bierząco - za moich czasów się zimowało
    > ;)

    za moich też ; )
    ale to na szczeście w 90 % przeszłość ; ))))

  • 79. Data: 2003-12-12 10:01:31
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > i za to Cie podziwiam

    Nie podziwiaj mnie - nie robię tego z altruistycznych tylko dla świętego
    spokoju, z godnie z zasadą "żadnych obowiązków, żadnych praw"

    pozdrawiam

    Monika

  • 80. Data: 2003-12-12 10:10:04
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>