    From: "Idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dług Alimentacyjny
    Date: Fri, 12 Dec 2003 10:25:47 +0100

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bra2pt$ca2$1@korweta.task.gda.pl...

    > czemu za 2000zł?
    > przecież lepszy będzie stradivarius.......tata zapłaci......
    > a może zastanowić się nad życiem ponad stan?

    ROTFL :) Pewnie - plastikowa fujarka w sklepie zabawkowym kosztuje 15 zł :)

    > a może mama ma chore ambicje?
    > a może tata też ma coś do powiedzenia w wychowaniu dziecka?
    > przecież nie został pozbawiony praw rodzicielskich.
    > jeżeli rodzice są biedni to nie mogą kupić dziecku instrumentu ani
    samochodu
    > itp.

    A jeśli rodzice nie są biedni tylko potrafią ukrywać swoje dochody, po to,
    by nie dzielić się z tym małym pasożytem i z tą jego zachłanną matką, która
    koniecznie chce jakieś pieniądze ??

    > a gdy ojciec płaci alimenty tu już jest dojna krowa? /na zasadzie to sobie
    > k.....a zarób/
    <ciach>
    > a z moich obserwacji kto ma się zajmować dzieckiem wynika jasno
    > lepsza matka prostytutka i niż porządny ojciec.
    > może kogoś to urazi ale to są fakty z sali sądowej a z faktami się nie
    > dyskutuje.
    > taki kraj.....

    A ja mam wrażenie, że to są fakty widziane oczami faceta - takiego który
    patrzy na problem w sposób "to fakt, machnąłem dziecko, ale dlaczego mam za
    to płacić??"

    IMHO na sali trwa wieczna przepychanka, między ojcami, którzy albo chcieliby
    płacić po 50 PLN na jedno dziecko i mieć święty spokój oraz pełnię praw
    rodzicielskich albo prowadzą "grę dzieckiem" a matkami, które albo prowadzą
    "grę dzieckiem" albo chciałyby wytargować jak najwięcej bo są autentycznie
    pazerne lub bo przewidując reakcję drugiej strony chcą zabezpieczyć dziecko.
    Takie jest moje zdanie (zdanie kobiety, która mimo, że nie mieszka z ojcem
    swojego dziecka, z własnej woli zrezygnowała z wszelkich roszczeń pod jego
    adresem).

    Monika