    From: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dług Alimentacyjny
    Date: Thu, 11 Dec 2003 10:59:46 +0100
    Sender: p...@o...pl@pomoc.olsztyn.pl

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:br9egg$2jp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W razie następnych pozwów poszukaj pomocy np. w
    > Stowarzyszeniu Praw Ojca (czy jak tam się to nazywa) -
    > niestety, prawo działa na niekorzysc tych którzy się nie
    > orientują.

    u nas czegoś takiego ni ma
    zastanawiam się tylko dlaczego prawnik do ktorego poszedłem po
    poradę w momencie otrzymania pozwu nie powiedział mi o tym ...
    poza tym
    problemem nie byłby dojazd, tylko ewentualne zabezpieczenie do
    czasu następnej rozprawy ...
    i niechęć sędziny ktora wręcz molestowała mnie o to żebym się na
    ugodę zgodził ....

    > Nie podchodź ironicznie do wszystkiego co napiszę. Co ma
    > zrobić matka dziecka, które chodzi do państwowej szkoły
    > muzycznej i np. potrzebuje instrumentu za 2000 PLN ??

    no w takim wypadku z pewnością doskonałym rozwiązaniem jest
    dowaleniem ojcu alimentow ktore pokryją koszt tych uzdolnien.
    fundusz alimentacyjny zaplaci ( na razie ) to co jest potrzebne

    tylko mamusia powinna pomyśleć o tym , że tatuś dziad w
    przyszłości może podać o alimenty uzdolnione dziecko ....