  • Data: 2003-12-11 11:46:23
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości
    news:br9f34$5sk$1@news.onet.pl...

    > u nas czegoś takiego ni ma

    > i niechęć sędziny ktora wręcz molestowała mnie o to żebym się na
    > ugodę zgodził ....

    tak bywa, że są sędzie stronnicze - ja trafiłam na dwie, z których jedna
    była wyraźnie po stronie faceta, a druga - wyraźnie po stronie kobiety.

    > no w takim wypadku z pewnością doskonałym rozwiązaniem jest
    > dowaleniem ojcu alimentow ktore pokryją koszt tych uzdolnien.
    > fundusz alimentacyjny zaplaci ( na razie ) to co jest potrzebne
    >
    > tylko mamusia powinna pomyśleć o tym , że tatuś dziad w
    > przyszłości może podać o alimenty uzdolnione dziecko ....

    Czyli uważasz, że alimentowane dziecko nie ma prawa do rozwijania swoich
    zdolności, chyba, że matka jest gotowa płacić za wszystko, co wykracza poza
    chleb i herbatę ??
    Ale rozumiem Twoje poglądy, bo z Twojego punktu widzenia najlepiej by było,
    żeby dziecko było kompletnie przeciętne, bez uzdolnień, ale i bez problemów
    z nauką, żeby nie lubiło jeździć na rowerze i jeśli to możliwe, żeby wcale
    nie rosło (oszczędność na ubraniach)

    pozdrawiam

    Monika