  • Data: 2003-12-12 08:54:25
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości
    news:bra1t6$f60$1@news.onet.pl...
    > uważam iż w sytuacji w której funkcjonujemy bardziej liczą się
    > możliwości rozwoju niż potencjalne zdolności ...
    > a skoro tych możliwości ( szczególnie finansowych) nie ma , warto
    > pofolgować ambicje mamusi

    Ale dlaczego uważasz, że wszystko to tylko ambicje mamuś?? Ty nie miałeś
    żadnych swoich ambicji, przed osiągnięciem pełnoletności ?? A może w dalszym
    ciągu nie masz ambicji ??

    > rosnąć może , ale może też chodzic w bucikach inne niż te ze
    > stajni adidasa ...

    Myślę, że za 200-400 zł miesięcznie alimentów trudno tak robić zakupy
    dziecku, żeby miał oryginalne buty adidasa...

    > a co do problemow z nauka - lepiej niech je ma
    > im krocej sie uczy tym lepiej

    Jak się ma problemy z nauką, to się powtarza lata, to może gorzej ;)

    pozdrawiam

    Monika