    From: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dług Alimentacyjny
    Date: Thu, 11 Dec 2003 10:22:21 +0100
    Sender: p...@o...pl@pomoc.olsztyn.pl

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:br93rc$abu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale przecież Ty się na to zgodziłeś ! No to o co chodzi ??
    > O to, że sędzia Cię podeszła, a Ty nie wiedziałeś, że
    > można skorzystać z pomocy sądowej ?? (czyli nie trzeba
    > jechać 200 km tylko możesz stawać przed sądem w swoim
    > mieście, jak gdyby zaocznie)

    ale Pani Sędzia wyrażnie mi zasugerowała że i tak mi podwyższy
    więć w ktorym momencie dałem się podejść ?
    sprawa była jasna , gdyby alimenty nie zostały podniesione to
    ktoś musiałby mi zwracać koszty dojazdu ......

    ale fakt , nie wiedziałem ....
    ale z pewnością skorzystam z tego składając pozew o obniżenie
    alimentów....
    poza tym do odbycia się kolejnej sprawy musiałbym i tak płacić
    dużo więcej
    to się nazywa zabezpieczenie ...

    > OK, wstaw sobie proporcjonalnie 50%, 30%, 20%, 10% obu
    > kwot, w zależności od tego, jaki wg Ciebie jest koszt
    > utrzymania dziecka (i weź jeszcze pod uwagę, że dzieci w
    > róznym wieku, w różnym stanie zdrowia i z róznymi
    > uzdolnieniami róznie kosztują) i odpowiedz na moje
    > pytanie.

    obu kwot ?
    tzn ?
    z różnymi uzdolnieniami ? wooooooooooow
    to jest niesamowite
    co jest wyznacznikiem tych uzdolnien ?
    mamusia ktora aby miec wiecej czasu codziennie "zapewnia rozwój
    dziecka" wysyłając go gdzie popadnie ???

    > Tak z czystej ciekawości - chciałam dowiedzieć się, jakiej
    > wysokości alimenty sądy zasądzają od bezrobotnych.

    pracujący w 1998 dostał 300
    płacił 300 - 350

    bezrobotny we wrześniu tego roku był zmuszony zgodzić się na
    podwyżkę 30 złotych
    podwyżkę ktora jest smieszna pod każdym względem