  • Data: 2003-12-11 09:28:13
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:br9499$9dd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zważywszy, że wg Ciebie koszt utrzymania dziecka jest dośc
    > niski (tak wywnioskowałam z innego Twojego postu), to
    > raczej wysokiej stawki za czytanie Twojemu dziecku się nie
    > spodziewaj ;)

    nie napisałem że dość niski ...
    napisałem że z pewnością nie 800
    ale jaka to będzie konkretna stawka ??
    czy koszt dojazdu do miasta oddalonego o 200 km też mogę sobie
    zaliczyć w poczet staran ?? ???

    > A jak wg Ciebie wylicza się wartość "osobistej pieczy" ??
    > Myślisz, że przypadku matek działa wzór "dziecko w
    > domu=nie muszę ponosić żadnych kosztów finansowych,
    > wszystko płacę z alimentów" ??

    nie, czasem wyglada to inaczej
    musisz zamienić dziecko w domu na dziecko w przedszkolu bo
    bezrobotna mama musi miec czas na poszukiwanie pracy ...
    poza tym dziecko w przedszkolu lepiej się rozwija