  • Data: 2003-12-09 07:19:02
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:br3rn7$88l$1@news.onet.pl

    > [....................]
    > pętla ?
    > skoro sam napisał , iż nie ma szans przy obecnych zarobkach wyjść
    > na 0 , to co mu da układanie się z zusem ?

    Nawet gdyby te szanse (pieniądze) miał to i tak
    by nie płacił "bo szkoda forsy".

    > komornik ściągał te pieniądze.. to nie chodzi o alimanty
    > przyszłe, tylko zaległe. na jakiej więc płaszczyżnie miałby się
    > dogadać z zusem ?

    Wiem, że nie przyszłe (ale czy na pewno?), a zaległe.
    Na takiej płaszczyźnie aby jak najbardziej zminimalizować
    koszty czyli "za burtę" komornika. Tylko nie wiem czy tak
    można?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Fakt, że gołąb siedzi na dachu nie znaczy,