    Subject: Re: Dlaczego nie podaje się nazw marek?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 23 Aug 2015 19:12:03 +0200

    W dniu 2015-08-23 o 18:57, Jacek pisze:
    > Dziwi mnie dlaczego osoby prywatne pisząc na przykład na grupach
    > dyskusyjnych unikają, jak ognia podania nazwy marki wprost.
    > Zamiast napisać Allegro pisze się "znany portal aukcyjny".
    > Zamiast napisać Lidl piszą market na "L" itp.
    > Czy to jakaś nowa fobia/moda, czy ma to jakiś sens?

    Dziwię się że się dziwisz :-)

    To się nazywa parszywy, wynaturzony z wszelakich uczuć szkodzący
    społeczeństwom literalny kapitalizm napędzany zgrają bezmyślnych
    spekulantów. ;-) (ale pojechałem nie? )
    Za każde wyemitowanie reklamy, użycie nazwy wspomnienie w wypowiedzi
    płaci się. Dlaczego robić coś za darmo skoro można dostać kasę.
    Dlaczego komuś bezinteresownie pomóc dlaczego, nie kłamać w celu
    zarobienia... dlaczego dlaczego dlaczego ?

    A z innej beczki...
    Za użycie loga bez pozwolenia czy jakiegoś projektu podlegającego prawom
    autorskim idzie się siedzieć :-)

    Niedługo za nieprzychylne komentarze dla firmy jej prawnicy będą się
    domagać zadość uczynienia. Takie mamy czasy. Takie mamy rządy (tego
    związku zapewne niektórzy nie dostrzegają ale to już opowieść na inną
    historię.)