  • Data: 2003-02-27 14:15:53
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b3l5eh$5p3$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Jesteś po prostu idealna! Zanim naciśniesz Enter sprawdzasz wszystko 500
    > razy!
    Wyobraz sobie ze nie. Ale jak mi sie cos uruchamia np z pytaniem czy "zawsze
    ufac zawartosci czegos tam" to niekoniecznie naciskam "tak":-)))

    > do zbyt małej ilości miejsc w Sieci dotarłaś,
    > żeby wiedzieć, że nie trzeba się uganiać za seksem w Internecie aby zostać
    > 'szczęśliwym posiadaczem' dialera.

    Hm, tu masz rację. Uzywam internetu codziennie od ponad 5 lat i gdyby nie Ty
    nie wiedzialabym o stronce www.whitehouse.com:-)))))))

    > Najłatwiej rozmawia się o
    > problemach, które tak naprawdę Cię nie dotyczą, prawda?

    A czemu mnie nie dotycza?:-))) Czyzby dlatego, ze jak napisalam juz
    wczesniej preferuje seks na zywo?:-)))

    HaNkA