  • Data: 2003-02-27 14:11:01
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik Maciej Muran napisał:

    > tak dobrze to nie ma ;)

    Ja wiem swoje, Ty wiesz swoje :)

    > Po maksymalnie 30 minutach połączenie samo sie przerwie (przerywają
    > urządzenia TPSA).

    A co powiesz na połączenie zrealizowane 'z ręki' jak najbardziej świadomie
    na 0-700 8xx xxx, które:
    - zgodnie z obowiązującym regulaminem świadczenia tych usług,
    - zgodnie z taryfą dla tego numeru (ta ósemka z przodu)
    - wykonane z zabezpieczonej przed nieuprawnionym dostępem sieci
    telefonicznej

    powinno trwać MAKSYMALNIE 10 minut...

    ... a na billingu widać 10:25 (słownie: dziesięć minut i dwadzieścia pięć
    sekund)
    Mam przed nosem takie coś - nie moje co prawda ale jest, leży wydruk i wali
    po oczach :)))

    Coś się popsuło? Czy też oczywiście winien jest użytkownik, który (aby było
    jasne) zapoznał się z regulaminem i cennikiem świadczenia usługi i świadomie
    wybrał dany numer?

    Już więcej pytań nie mam i odpowiadał w tym wątku też już nie będę,
    obiecuję! ;)))

    --
    M.M.