  • 41. Data: 2003-03-17 01:03:41
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > tak, właśnie ten punkt tego dotyczy, jednak w regulaminie TPSA jest on
    > nieścisły... całą sprawe precyzuje dokładnie pismo wewnętrzne rozesłane
    > ponad rok temu do wszystkich operatorów 0700 - niestety, nie mam dostępu
    > do kopii tego pisma :(

    No i po co mącisz wodę, szczególnie tam gdzie jest klarowna?
    Co nas obchodzą jakieś niby istniejące pisma i "nieścisłe" punkty
    regulaminu, jak liczą się fakty, rzeczywistość i to co NAPRAWDĘ robicie?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 42. Data: 2003-03-17 05:25:11
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > No i po co mącisz wodę, szczególnie tam gdzie jest klarowna?

    pytaleś to Ci odpowiedziałem

    > Co nas obchodzą jakieś niby istniejące pisma i "nieścisłe" punkty
    > regulaminu, jak liczą się fakty, rzeczywistość i to co NAPRAWDĘ robicie?

    a co naprawde robimy? Dyskutowałem z Tobą tyle czasu i cały czas
    wymigiwałeś sie od czegoś.. to może chociaz TERAZ pokażesz mi o co Ci
    chodzi, co?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 43. Data: 2003-03-17 05:49:10
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >tzn? co ten dialer konkretnie robi?

    Sam sobie zobacz.

    januszek

  • 44. Data: 2003-03-17 05:50:22
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >no nie bardzo, bo łącząc sie przez 07005xxxxx (taryfa 5, dialery)
    >łączysz sie z serwerem dostępowym i nie wyjdziesz poza sieć lokalną :)
    >będą działać wszelkie adresy lokalne typu 192.168.xxx.xxx i nic innego

    Kto ci takich glupot naopowiadal?

    januszek

  • 45. Data: 2003-03-17 05:51:43
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > Sam sobie zobacz.

    no właśnie zobaczyłem i nie wiem o co Ci chodzi? Co jest w nim
    nadzwyczajnego? (naprawde sie pytam)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 46. Data: 2003-03-17 05:52:25
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > Kto ci takich glupot naopowiadal?

    widze że klon Buzdygana sie uaktywnił?
    głupotą to jesteś Ty i Twoje poglądy

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 47. Data: 2003-03-17 08:54:45
    Temat: Re: Pytanie o 0-700 (w sprawie dialerow itp.)
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> skribis:

    >Ja akurat nic śmiesznego w tym nie widzę. A jak ktoś chce dzwonić na 0-700?
    >Pobieranie opłaty za blokadę 0-700 jest faktycznie kontrowersyjne. No ale w
    >praktyce podobnych przypadków jest więcej. Firmy ochroniarskie biorą
    >pieniądze za ochronę przed przestępcami,

    ...ale nie przed soba samym. Chyba ze to jest haracz za "ochrone".

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uprawiales seks poza cialem?

  • 48. Data: 2003-03-17 16:22:43
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    mokrymir napisał(a):

> [...]
    > , to uważam że T.P.
    > nie instaluje nam dilera , ALE jest to coś w rodzaju rury na basenie . Jak
    > weszliśmy do niej to musimy się znaleźć na dole . Jednak w rurze możemy jak
    > się boimy
    > rozłożyć ręce i nogi i hamować zjazd . A w stronach xxx to jest tak jakby
    > edytor i T.P. nasmarowały rurę mydłem i można sobie rozkłać ręce , nogi i co
    > tam sobie chce . Czas przelotu przez rurę wynosi 15 sekund . I to jest nie
    > uczciwe .
    > Bo przeciętny klikajšcy nic nie wie o tym mydle . Mirek.

    Slusznie
    Nie wiedzialem jak to ladnie ujac ale to jest to

  • 49. Data: 2003-03-17 17:02:01
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >widze że klon Buzdygana sie uaktywnił?
    >głupotą to jesteś Ty i Twoje poglądy

    No to bracie udowodnij, ze nie mozna udostepniac polaczenia
    komutowanego z internetem za posrednictwem numeru 0700... - bo taki
    wlasnie poglad nazwalem glupota. Wycieczki osobiste pisz sobie w
    postach do miszcza, mnie to nie rusza.

    januszek

  • 50. Data: 2003-03-17 17:10:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > No to bracie udowodnij, ze nie mozna udostepniac polaczenia
    > komutowanego z internetem za posrednictwem numeru 0700...

    w jaki sposób mam Ci to udowodnić?

    > - bo taki
    > wlasnie poglad nazwalem glupota.

    no właśnie, skoro nazwałeś to może raczej Ty powinieneś udowodnić, że
    mówisz prawde..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl