  • Data: 2003-03-18 18:38:34
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:
    > Zajmuje sie reklamowaniem konkretnej usługi ciołku,

    Czy już Ci obiecałem, że jeszcze jeden taki bluzg w moim kierunku
    z Twojej strony i posypią Ci się zęby? Jeśli nie to właśnie Ci to obiecuję.

    > a nie okradaniem kogoś z gnatem przy skroni.
    > Ja nikogo do niczego nie zmuszam.

    Jak to zwykle przy oszustwach bywa - ludzi się okrada bez przystawiania
    gnata do skroni.

    > I nie sądze tez, żebyś mógł podawać sie za tysiące osób, które korzystają
    > i sa zadowolone.

    Te tysiące osób mnie nie interesują. Interesują mnie Ci, którzy są przez
    takie serwisy okradani.

    > A ilość ewentualnych reklamacji jest bardzo bliska zeru (mieści się
    > w granicach błedu...) tak więc wg tych Twoich teorii
    > praktycznie wszyscy "okradani" sobie odpuszczają nawet złożenie kwitka z
    > reklamacją w TPSA... Nie sądzisz, że gdyby ktoś Cie okradł to
    > zawiadomiłbyś odpowiednie organy/złożył reklamacje/starał sie wyjaśnić
    > sprawe? Twoja teoria bierze w łeb w tym momencie..

    Widzę, że usilnie próbujesz stworzyć swoją własną rzeczywistość.
    Reklamujących są tysiące - polecam rozmowę z rzecznikiem TP SA.
    Uznanych reklamacji - zero.
    Ile osób zaciska zęby i płaci bo im się nie chce? Kolejne tysiące.
    Ile osób używa dialera świadomie? Ja nie spotkałem żadnej takiej osoby.
    Dziwne, prawda?

    Ale Ty to doskonale wiesz, tylko rżniesz głupa, na szczęście to już
    Wasze ostatnie podrygi, za to zaczną się podrygi TP SA gdy przyjdzie
    jej oddawać ludziom krocie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm