  • Data: 2003-03-18 11:46:54
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Taaa... I zapewne ludzie, którzy mają po 500 złotych na miesiąc
    > i dostają rachunki na kilka tysięcy robią to dobroczynnie
    > dla takich jak Ty? Tak to widzisz?

    Zajmuje sie reklamowaniem konkretnej usługi ciołku, a nie okradaniem
    kogoś z gnatem przy skroni. Ja nikogo do niczego nie zmuszam. I nie
    sądze tez, żebyś mógł podawać sie za tysiące osób, które korzystają i sa
    zadowolone. A ilość ewentualnych reklamacji jest bardzo bliska zeru
    (mieści się w granicach błedu...) tak więc wg tych Twoich teorii
    praktycznie wszyscy "okradani" sobie odpuszczają nawet złożenie kwitka z
    reklamacją w TPSA... Nie sądzisz, że gdyby ktoś Cie okradł to
    zawiadomiłbyś odpowiednie organy/złożył reklamacje/starał sie wyjaśnić
    sprawe? Twoja teoria bierze w łeb w tym momencie..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl