    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Wed, 17 Nov 2004 13:45:38 +0100

    Herbi pisze:

    > Wystawi za czas w którym pobierana jest energia elektryczna przez
    > pracujący komputer......

    Ale z "przekierowania" nie ma NIC..

    > Logiczne że za _zainicjowane_ połączenie ze stacji abonenckiej, zgodnie z
    > wszystkimi prawami, kanonami o bóg wie czym jeszcze - dany usługodawca
    > _nalicza opłatę_!!!

    Ciezko sie dyskutuje z geniuszem o problemach ludzi mnej inteligentnych..

    Otoz NIEPRAWDA..
    TP SA nie naliczyla oplat za uslugi wykonane za posrednictwem jej lacz
    przez NOM..

    Poza tymuzytkownik ma umowe z TPSA o swiadczenie uslug.
    zerowanie na niedouczonych, ktorzy korzystaja z podstepnie "sprzedanych"
    im uslug jest conajmniej nie w porzadku..

    > Jeżeli jest nieświadomy?
    > To po prostu debil, idiota, dałn czy inny jakiś homo sapiens.

    I uwaza Pan, ze debili okradac wolno ?

    > Królestwa, jeżeli pokażesz mi taki komputer który sobie ktoś kupi w jakimś
    > Media-Markt`u czy innym sklepie, na którym (SIC!!) TP S.A. czy spółka
    > zależną itp itd - instaluje .... połączenie z internetem
    > ROTFL na maxa

    Spolka nie instaluje..
    OFERUJE USLUGE i klient z niej korzysta.

    > Tępych nie sieją ;)

    Znaczy tepych okradac mozna - tak ?

    > Nie obciąża to każdego klienta. Po prostu jeżeli korzysta - ma płacić.

    Jesli korzysta bo go oszukano, powinien placic oszust i jego wspolnicy.

    > Po prostu, jak w każdej dziedzinie życia sa cwaniacy którzy żerują na
    > ludzkiej naiwności, braku wiedzy, braku odpowiedzialności.
    > Za niewiedzę się płaci, ona nie zwalnia z odpowiedzialności.

    Tak.. Istniene "nieuwaznych", "debili" nie zwalnia z odpowiedzialnosci
    za oszustwa, wyludzenia..

    > To co Ty proponujesz, ponoszenie odpowiedzialności jakiejś firmy za
    > przekręty wykonane przez jej klientów, jest co najmniej chore, by nie
    > powiedzieć bardziej dobitnie :P

    Proponuje, by TP SA oferowala wdzwaniany internet na drogie linie TYLKO TYM,
    ktorzy sa tegoswiadomi.

    > ^^^^^^
    > Sekundeczkę - nie z _tego_ !!]
    > czerpie zyski ze _zrealizowanego połączenia_ !!!

    Z tego, ze realizuje WYLUDZONE polaczenie..

    > Ke ?????

    Czego nie rozumiesz ?
    Chodzi o to, ze jesli za posrednictwem TP SA ktos kogos oszuka,
    to TP SA
    nie powinna sciagac z oszukanego pieniedzy i placic oszustowi..

    > Jaka?
    > Jedynie taka że osoba korzystającą z komputera jest niewidząca /ślepa/ -
    > ale .... wtedy ma po prostu pecha ;)

    Ano taka jak pomiedzy wypelnieniem zamowienia,
    a wejsciem na jedna z klepek na na parkiecie sklepu - ze skutkiem zamowienia

    Pozdrawiam

    Boguslaw