    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Wed, 17 Nov 2004 13:09:27 +0100

    Rodrig Falkenstein pisze:

    > Znaczy producent masła cię oszukał. Możesz uchylić się od skutków
    > oświadczenia woli z uwagi na błąd co do treści czynności prawnej. A co ma
    > do tego sklep?

    No to ze to SKLEP kaze Ci za te ciezarowke masla zaplacic,
    bo to za posrednictwem sklepu o maslo zamowiles !!!
    Nie doczytales na opakowaniu ?

    > Czy to oznacza, ze Tepsa winna ponosić odpowiedzialność za to z kim ich
    > abonent się łączy? Cenzurowac połączenia?

    TP SA skutecznie uchylila sie od wystawiania faktur za uslugi
    swiadczone za posrednictwem lazcy TP SA przez NOM.

    Powinna rownie skutecznie uchylic sie od pobierania oplat
    za niezamowione wyludzone polaczenia...

    > W przypadku NOM chodziło o to, że TPSA nie mogła wystawiać faktur VAT na
    > rzecz innego podmiotu

    Mogla wystawic na swoja rzecz za uslugi swiadczone za JEJ posrednictwem
    przez NOM.. i refakturowac..

    > I mam przez to rozumieć, że TPSA nie ma prawa żądać zapłaty bo sama na tym
    > zarabia, tak?

    Masz przez to rozumiec, ze :

    TP SA czerpie okorzysci z oszustwa
    dokonywanego ZA JEJ POSREDNICTWEM