    From: Herbi <x...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Wed, 17 Nov 2004 13:12:23 +0100

    Dnia 17 lis o godzinie 11:15, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > Jest jedna WAZNA roznica.
    >
    > Zaklad Energetyczny nie wystawia CI faktury za to polaczenie.

    Wystawi za czas w którym pobierana jest energia elektryczna przez pracujący
    komputer......

    Logiczne że za _zainicjowane_ połączenie ze stacji abonenckiej, zgodnie z
    wszystkimi prawami, kanonami o bóg wie czym jeszcze - dany usługodawca
    _nalicza opłatę_!!!

    > TP SA BIERZE PIENIADZE za to, ze ktos neiswiadomie polaczyl sie z internetem
    > na Karaibach.

    Jeżeli jest nieświadomy?
    To po prostu debil, idiota, dałn czy inny jakiś homo sapiens.

    > Zrozum - to proste.
    >
    > Czlowiek dostaje/kupuje komputer ma skonfigurowane polaczenie z internetem
    > przez TP SA.

    Królestwa, jeżeli pokażesz mi taki komputer który sobie ktoś kupi w jakimś
    Media-Markt`u czy innym sklepie, na którym (SIC!!) TP S.A. czy spółka
    zależną itp itd - instaluje .... połączenie z internetem
    ROTFL na maxa

    > DLACZEGO ma go obciazac fakt, ze TP SA podpisala umowe z
    > operatorem ktory podstepnie wyludza za JEJ POSREDNICTWEM skorzystanie z
    > uslugi..

    Tępych nie sieją ;)

    Nie obciąża to każdego klienta. Po prostu jeżeli korzysta - ma płacić.
    Po prostu, jak w każdej dziedzinie życia sa cwaniacy którzy żerują na
    ludzkiej naiwności, braku wiedzy, braku odpowiedzialności.
    Za niewiedzę się płaci, ona nie zwalnia z odpowiedzialności.

    To co Ty proponujesz, ponoszenie odpowiedzialności jakiejś firmy za
    przekręty wykonane przez jej klientów, jest co najmniej chore, by nie
    powiedzieć bardziej dobitnie :P

    > i TP SA czerpie z tego korzysci..
    ^^^^^^
    Sekundeczkę - nie z _tego_ !!]
    czerpie zyski ze _zrealizowanego połączenia_ !!!

    > UCZCIWIE byloby zalatwic to tak, ze jesli tamten nie
    > ma potwierdzonej umowy TP SA po prostu mu nie placi

    Ke ?????

    > Jest roznica pomiedzy kliknieciem na obrazek a wykreceniem numeru 0-700-..

    Jaka?
    Jedynie taka że osoba korzystającą z komputera jest niewidząca /ślepa/ -
    ale .... wtedy ma po prostu pecha ;)

    --
    Herbi
    17-11-2004 13:12:20