  • Data: 2004-11-16 12:15:56
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/16/2004 11:39 AM, Grzegorz S. wrote:

    > Moim zdaniem wszystko jest OK
    > Kazdy klient odpowiada za swoje polaczenia i tak powinno byc

    Nie znam tresci reklamacji - więc trudno powiedzieć.

    W TP SA mozliwe jest naliczenie impulsów na zablokowanej linii
    (oczywiście technicznie nie jest to mozliwe, ale mozliwe jest
    przypisanie zablokowanemu numerowi innych połaczeń) - wiec czy
    reklamacja była zasadna mógłby sie wypowiedzieć jedynie biegły -
    sytuacja gdy sam zainteresowany jest oceniającym zasadnośc reklamacji to
    paranoja, zakładając nawet dobrą wole i rzetelność.

    Moim zdaniem celowe byłoby posiadanie przez obywateli rejestratorów
    opłat z sygnalizacja przekroczenia progu na jednostkę czasu lub progu
    wogóle (to pomysł, jakby kto chciał produkować);

    Mozna też w tp sa ustawić max kwotę na usługi - znam takich, co
    przeznaczają np 300 zł na miesiąc i szlus - ale można ustawic np. 1000
    zł, by nie mieć za wielu ograniczeń, a odciąc mozliwość rachunku na
    kilkadziesiąt tysięcy. Zauważ, że np. bank potrafi zadzwonić, gdy ktoś
    chce zapłacić kartą znacznie więcej niz dotychczas - mając swiadomość,
    że działanie takie może być wynikiem błedu lub przestepstwa. Etyka kupca
    rejestrowego to także dbanie o satysfakcję klienta, a nie technika "kto
    dyma lepiej swoich klientów".

    Założenie, że ktoś, kto płacił 150 zł na miesiąc chce nagle zapłacić
    kilka tysięcy, by sobie poogladac kobitki w rozkroku, i czyni to
    dobrowolnie i swiadomie nie jest uprawnione i jest wysoce prawdopodobne,
    że jest wynikiem oszustwa - strony pornograficzne i materiały takowej
    treści są dostępne za zanacznie niższe ceny, więc stworzenie systemu,
    który generuje znacznie wyższe opłaty nosi znamiona celowego
    wprowadzenia w bład celem nieekwiwalntnej wymiany świadczeń.

    Praktyki takie są stosowane także przez operatorów - vide skomplikowane
    i niejednoznaczne tabele taryfikacyjne. Pół biedy,gdy odbywa się to w
    granicach dozwolonych przez prawo i w granicach racjonalności
    ekonomicznej, jak to np. miało miejsce z taryfikacją inicjacji
    połaczenia "darmowego" w wiadomej firmie.

    Zauważ, że np. nie zdarzają się przypadki, że ktoś wejdzie do Sheratona,
    zje obiad za 10 000,- zł, wypije kilka flaszek drogiego wina i dziwi
    się, co tak drogo i odmawia zapłaty.
    Pamiętam, jak kupowałem pierwszy telefon komórkowy - wiesz, co mnie
    najbardziej ciekawiło przy pierwszym rachunku ? Ile NAPRAWDĘ zapłacę, bo
    znając obyczje operatorów nie byłem pewien, co mnie spotka, a bynajmniej
    nie jestem technicznym czy ekonomicznym imbecylem.

    Cennik takiego np. ISDN ma 41 (słownie czterdzieści jeden) stron - czy
    jesteś w stanie na 100% stwiedzic w ciągu 15 min co ile kosztuje? Na pewno?

    Pzdr: Catbert