  • Data: 2004-11-16 12:32:04
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cncr2a$4mv$1@korweta.task.gda.pl...

    > Mozna też w tp sa ustawić max kwotę na usługi - znam takich, co
    > przeznaczają np 300 zł na miesiąc i szlus - ale można ustawic np. 1000
    > zł,

    I tak i nie:-). Po pierwsze nie ustawiasz limitu na kwote ale na ilosc
    implusow - na dodatek taktowana co 100impulsów. Po drugie nie jest to
    mozliwe we wszystkich planach taryfowych - chyba w zadnym z naliczaniem
    sekundowym. Ja mam plan darmowe wieczory i weekendy i u mnie nie da sie
    wprowadzic takiego limitu poniewaz impulsy sa naliczane standardowo
    natomiast dopiero przy wystawianiu rachunku są one rozliczane wg mojego
    planu taryfowego. Gdybym ustawila sobie limit np na 400impulsów to po np 3
    dniach moglabym miec telefon zablokowany poniewaz wisialam co wieczor po
    pare godzin na miedzymiastowych - oplata za te rozmowy wg mojego planu
    taryfowego wyniosla by 0zl ale wg limit impulsow mialabym wykorzystany i po
    zawodach

    mniej wiecej takie info dostalam w TPSA:-)

    HaNkA