    From: via <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Debil w mundurku: Jacek Dobrzynski Bialystok
    Date: Sat, 03 Jun 2006 19:07:04 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > Pewnie siłą im jeszcze do gardeł wlewają?

    Pije (nomen omen) do ciekawej sprawy nsa, gdzie wlasciciel stacji walczy
    z miastem o prawo do rozpijania kierowcow. U mnie jak wiesz, obowiazuje
    Prohibicja w tej czy innej formie od paruset lat. Np. zakaz sprzedazy w
    sklepie po 22, zakaz sprzedazy sklepowej w niedziele, a gdzie niegdzie
    *calkowity* zakaz sprzedazy alkoholu.
    http://theinnatoceangrove.com/oceangrove.htm

    Licencja na sprzedaz gorzaly kosztuje od 100 tysiecy w gore, wiec malo
    kogo stac na lamanie przepisow.

    W Bialymstoku sila nie wlewaja. Nikt tez nie kaze dotykac kabli z
    wysokim napieciem, a mimo to sa *przymusowo* izolowane, a na dodatek
    zabezpieczane wszelakimi sposobami.

    Kwestia podejscia do problemu niebezpieczenstwa. Jednemu wystarczy palka
    w magisterka ze Szczytna, drugiemu organizacja bezinwazyjnych metod
    dostepu.