  • 61. Data: 2018-02-13 17:30:38
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 14:19, A. Filip pisze:

    > Uświadomienie jej w tym zakresie przekracza znacznie twe skromne możliwości?
    >
    > Nie potrafisz przekonać innych (sądu) to na prawnika się nie nadajesz.

    Ktoś cię pytał zasr..ny niedowartościowany zmieniaczu tematów wątków,
    robiący burdel w usenecie i odrabiający w ten sposób swoje kompleksy?

    --
    Sonn

  • 62. Data: 2018-02-13 17:36:41
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: Kviat

    W dniu 2018-02-13 o 08:22, Marek pisze:

    > Przynajmniej MSZ dba o polskie interesy,

    O jakie zadbał?
    Wymień jakieś interesy o które zadbał.

    > a nie niemieckie, jak za mafii PO.

    Pomijając absurd tego stwierdzenia, to przecież PO przegrało wybory.
    Za coś dostali po dupie.
    Miałeś wymieniać sukcesy pisu, a nie porażki po.

    > A Światowe Dni Młodzieży,

    To nie jest sukces dla kraju.
    To może być ewentualnie jakiś sukces dla kościoła i jego
    funkcjonariuszy. Ale nie dla kraju.
    No może jeszcze dla TV Trwam, bo TVPis udostępnił im sygnał.

    > szczyt NATO,

    Gdyby nie pis, to by się nie odbył?
    No to faktycznie sukces. gdyby nie pis nie byłoby szczytu i NATO by się
    rozpadło.

    > wizyta Trumpa to czyj sukces?

    Może Trumpa?
    Doznał zaszczytu spotkania z pisowskim rządem. To jego osobisty sukces.
    No przecież Polska wstała z kolan. To jakże to? Wstała z kolan, więc to
    chyba Trump powinien być szczęśliwy, że pozwolono mu przyjechać do
    Polski? Czy nie?
    Chyba nie chcesz powiedzieć, że to pisowski rząd błagał Trupma o
    przyjazd? Bo to postawiłoby pod znakiem zapytania, czy faktycznie wstali
    z kolan, skoro to dla nich taki sukces, że Trump łaskawie zgodził się
    przyjechać.

    > Słabą masz pamięć.

    Słabe przykłady podałeś.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 63. Data: 2018-02-13 19:29:49
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 13 Feb 2018 11:19:22 +0100, w <1...@4...net>,
    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Papież Franciszek na koniec mszy zamykającej Światowe Dni Młodzieży 2013
    > ogłosił, że kolejne Światowe Dni Młodzieży odbędą się w 2016 w Krakowie.
    > Również przyznanie Polsce organizacji szczytu NATO nastąpiło za rządów PO.

    No proszę, kolejne 2 "sukcesy" Pis odpadają.

  • 64. Data: 2018-02-13 19:31:25
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 13 Feb 2018 11:18:42 +0100, w <p5ue25$uas$3@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Oddawanych ludziom podającym się za spadkobierców dawnych właścicieli.

    Procentowo wychodzi, że najwięcej niesłusznych zwrotów było za śp. L.
    Kaczyńskiego.

  • 65. Data: 2018-02-14 00:09:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 19:31, rg pisze:

    > Procentowo wychodzi, że najwięcej niesłusznych zwrotów było za śp. L.
    > Kaczyńskiego.

    No zobacz a ja żyłem w świadomości że on był prezydentem a nie premierem.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2018-02-14 06:46:26
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 14, 2018 at 1:36:42 AM UTC+9, Kviat wrote:

    > O jakie zadbał?
    > Wymień jakieś interesy o które zadbał.

    No, nie bądź taki ostry! MSZ zadbał na przykład o to, że w polskich ambasadach na
    całym świecie największą informacją na tablicy przy wejściu dla "klientów" jest to,
    kiedy odbywają się msze w kościele (to nie żarty)!

    Można pójść i się pomodlić, bo burdel jest taki, że nie sposób nic innego załatwić.

    Ambasady mają też się zająć projekcją filmu science-fiction "Smoleńsk".

  • 67. Data: 2018-02-14 06:49:23
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 14, 2018 at 8:09:16 AM UTC+9, RadoslawF wrote:

    > No zobacz a ja żyłem w świadomości że on był prezydentem a nie premierem.

    Był swego czasu prezydentem Warszawy. W okresie, gdy był prezydentem Warszawy, wydano
    największą liczbę niesłusznych decyzji o zwrocie majątków, jak wykazała niechcący
    pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat ucichł, i
    zajęli się Żydami.

  • 68. Data: 2018-02-14 10:42:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-14 o 06:49, j...@j...org pisze:

> [...]
    niechcący pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat

    Gdzieś to można potwierdzić?

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2018-02-14 11:27:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 14:43:44 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ty służbowo czy z głupoty?

    Człowiek inteligentny, oczytany i błyskotliwie ironiczny - a każdego dnia
    niestrudzenie dowodzisz, że takim właśnie jesteś - bez trudu domyśli się,
    że jedno i drugie. Kiedyś szedłem na pasku Hupki i Czai, a teraz z
    przyjemnością wysługuję się kapitałowi spod znaku Sorosa. Słowem, od lat
    wyrastam z pnia narodowej zdrady, którego graficzną prezentację można było
    w latach 80. podziwiać, na przykład, w WKU.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 70. Data: 2018-02-14 11:38:14
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 14, 2018 at 6:42:12 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    niechcący pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat

    Oczywiście nie w TVPiS:

    http://www.rp.pl/Reprywatyzacja-w-Warszawie/17103977
    3-Ratusz-Decyzja-ws-ul-Nabielaka-9-podjeta-za-rzadow
    -PiS.html

    Ratusz przypomniał, że to Mirosław Kochalski zatrudnił byłego zastępcę
    dyrektora w Biurze Gospodarowania Nieruchomości Jakuba R., który jest
    podejrzany ws. reprywatyzacji i obecnie przebywa w areszcie. Kochalski 12
    lipca 2006 roku osobiście podpisał pierwszą umowę o pracę Jakuba R.

    Stołeczni urzędnicy przypomnieli, "że podczas prezydentury Lecha Kaczyńskiego
    w Warszawie (kadencja 18.11.2002 r. - 22.12.2005 r.) zreprywatyzowano ponad
    200 nieruchomości, w tym również z lokatorami". Jak zaznaczono, "około 200
    kolejnych nieruchomości zostało zwróconych podczas rządów komisarzy z PiS". Do
    oświadczenia ratusz dołączył listę 226 adresów decyzji reprywatyzacyjnych z
    okresu, kiedy prezydentem Warszawy był Lech Kaczyński, z czego jak zaznaczają
    "część z nich była osobiście podpisana przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego".

    Czy generalnie pisiory coś nie prują szat o to, że państwowy majątek liczony w
    miliardach został przekazany Watykanowi w aferalnych okolicznościach:

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/nieruchomosci/repry
    watyzacja-bez-kosztow-da-sie/n6q08

    Na przykład Kościół katolicki dzięki powołaniu Komisji Majątkowej miał
    ułatwioną drogę do odzyskania nieruchomości od Skarbu Państwa. Przez ponad 20
    lat działalności przekazała ona stronie kościelnej ponad 65,5 tys. ha oraz
    143,5 mln złotych. Wartość zwróconego majątku sięgała nawet 5 mld złotych.
    Epopeja komisji zakończyła się jednak wielkim skandalem. Na jaw wyszedł między
    innymi brak weryfikacji wycen gruntów zaniżanych przez rzeczoznawców Kościoła.
    Kilku osobom postawiono zarzuty.