  • 51. Data: 2018-02-13 11:21:27
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 08:27:48 +0100, Marek napisał(a):

    > To twój stary pewnie był w UB/SB, katował wrogów PRL, a teraz PIS mu zabrał
    > sowitą emeryturę i kwiczysz.

    Niepotrzebnie przenosisz na innych własne traumy rodzinne. Nie każdy miał
    nieszczęśliwe dzieciństwo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 52. Data: 2018-02-13 11:24:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 11:13:58 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ich duchowi spadkobiercy mają takie same poglądy i takie same
    > metody. Obrzucać gównem cały czas a coś na pewno się przyklei.

    Doprawdy trudno o lepszy opis działalności dobrej zmiany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 53. Data: 2018-02-13 14:17:51
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją [Was: Dbają o swoje dupska]
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 03:41, Animka pisze:

    > Ja znam PIS tylko z wizyt u Rydzyka i sypania mu pieniedzy (kler jest
    > ogromny, a wybory się zbliżają), z chęci stawiania pomników na prawie
    > każdej ulicy, katastrofy Smoleńskiej i odszkodowań, z rozbijania
    > rządowych limuzyn, z dania i ciągłego wypominania 500+-jaką to się
    > wielką łaskę zrobiło, dawania olbrzymich nagród dla swoich (a emeryci
    > dalej zdychają), parady, karawany na Wawel do królów polskich.
    >
    > Bardzo zaś szanuję ministra Zbigniewa Ziobro i jestem całym sercem przy
    > tym człowieku i życzę panu ministrowi pomyslności, wytrwałości, dalszej
> [...]

    Żebyś ty kobieto wiedziała jaki to jest burak, nieuk i zakłamany
    populista, to byś tak nie mówiła.

    --
    Sonn

  • 54. Data: 2018-02-13 14:19:49
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Żebyś ty kobieto wiedziała jaki to jest burak, nieuk i zakłamany
    > populista, to byś tak nie mówiła.

    Uświadomienie jej w tym zakresie przekracza znacznie twe skromne możliwości?

    Nie potrafisz przekonać innych (sądu) to na prawnika się nie nadajesz.

    --
    A. Filip

  • 55. Data: 2018-02-13 14:19:54
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 08:05, Marek pisze:

> [...]
    > łupkowego
    > 38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej
    > 39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek
    > strategicznych takich jak Azoty Tarnów);
    > 40) Ograniczenie potencjału militarnego
    > 41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej
    > 42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z
    > publicznej kasy dla kolesi z Platformy "Obywatelskiej"
    >     i PSL).
    > 43) Podłuchy 80 dziennikarzy
    > 44) Zwolnienie około 600 osób z TVP po wygranych wyborach przez PO

    No to teraz ładnie napisz jakie konkretnie przestępstwa popełniono przy
    tych "aferach" i komu postawiono za nie zarzuty. Bo jak na razie pier...
    jak stonka po azotoksie

    --
    Sonn

  • 56. Data: 2018-02-13 14:23:12
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 08:22, Marek pisze:

    > Wprowadzenie starego systemu 8-klasowego chwali sobie wiele komitetów
    > rodzicielskich
    > i nauczycieli, poza prezesem ZNP Sławomirem Broniarzem (wiadomo, totalna
    > opozycja),
    > więc nie pierdol, że ta reforma jest zła, bo to przez gimnazja
    > drastycznie obniżył się
    > poziom nauczania.

    Wyobraź sobie, że moja zona akurat jest nauczycielką w szkole
    podstawowej i na temat tej pseudoreformy nie potrafi z siebie wydusić
    nawet jednego dobrego słowa. podobnie jak wszyscy inni nauczyciele
    jakich ona zna, a zna ich całkiem sporo. Dodam ze nie jest w ZNP.

    No i co wynikło z tych "sukcesów"?

    --
    Sonn

  • 57. Data: 2018-02-13 14:26:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > No to teraz ładnie napisz jakie konkretnie przestępstwa popełniono
    > przy tych "aferach" i komu postawiono za nie zarzuty. Bo jak na razie
    > pier... jak stonka po azotoksie

    <ironia> Ależ nadprezes Kaczyński i PiS właśnie dlatego muszą pozmieniać
    prawo, sądy i sędziów by takie afery nie pozostawały już bezkarne! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2018-02-13 14:43:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 11:24, Olin pisze:

    > Doprawdy trudno o lepszy opis działalności dobrej zmiany.

    Dla idiotów którzy nie zrozumieli że to opis tych co na "dobrą zmianę"
    narzekają oraz dla tych którzy ze służbowego obowiązku odwracają
    kota ogonem. Ty służbowo czy z głupoty?

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2018-02-13 14:44:14
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-02-13, Marek <t...@f...pl> wrote:

    [...]

    > Konstytucję to tuż przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi złamała mafia PO razem
    > z BUL-em ingerując w Trybunał Konstytucyjny, wielokrotnie było to wałkowane i nadal
    > są tacy, do których umysłu to nie dotarło.

    Czyli jak Ty mi walniesz z liścia, to będę mógł Ci wpierdolić po wielokroć,
    kiedy mi przyjdzie na to ochota i na legalu? Bo mniej więcej taki jest sens
    Twojej wypowiedzi.

    "A bo to on zaczął" to z mody wychodzi w okolicach 7-roku życia dziecka.
    Jak widać niektórzy są wiecznymi dziećmi.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 60. Data: 2018-02-13 17:05:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2018 o 08:00, Marek pisze:

> [...]
    > z BUL-em ingerując w Trybunał Konstytucyjny, wielokrotnie było to
    > wałkowane i nadal
    > są tacy, do których umysłu to nie dotarło.

    No dowalili manianę. Powinno sięnaprawić zgodnie z prawem i ewentualnie
    pociągnąć winnych do odpowiedzialności. Koniec.

    Shrek