  • 1. Data: 2004-02-17 13:05:42
    Temat: Dane firmy upublicznione?
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    Moje pytanie jest następujące:

    Czy będąc właścicielem firmy muszę wyrazić jednoznaczną zgodę na
    zamieszczenie informacji o firmie w katalogu firm. Dodam ze podano dane
    prawdziwe ze strony www wraz z adresem, telefonem i krótkim opisem firmy.
    Czy firma publikująca katalog mogła to zrobić bez mojej wiedzy i zgody.
    Dodam że powołuje się na czy DANE UPUBLICZNIONE. Czy to było zgodne z prawem
    i gdzie to znaleźć?

    Pozdrawiam
    Artek

  • 2. Data: 2004-02-17 14:56:57
    Temat: Re: Dane firmy upublicznione?
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Czy będąc właścicielem firmy muszę wyrazić jednoznaczną zgodę na

    Nie musisz, gdyż wyraziłeś już zgodę decydując sie na prowadzenie
    działalności.
    Znasz jakiś biznes, przy którym wslazane jest nieinformowanie potencjalnych
    klientów o swoim istnieniu?

    andrzej

  • 3. Data: 2004-02-17 15:17:45
    Od: "Artur" <o...@w...pl>

    ok
    Rozumiem że podanie danych o mojej firmie w dowolnym katalogu nie jest
    zależne od mojej zgody.
    Gdzie znajdę przepisy to regulujące?

    Artek

  • 4. Data: 2004-02-18 16:40:21
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Rozumiem że podanie danych o mojej firmie w dowolnym katalogu nie jest
    > zależne od mojej zgody.
    > Gdzie znajdę przepisy to regulujące?
    Co do zasady dane przedsiebiorcow sa jawne, co wiecej, ich jawnosc jest
    zagwarantowana prawem, chociazby w ustawie o KRS. Przetwarzanie danych
    przedsiebiorcow, ktore jednoczesnie nie sa danymi osobowymi, jest jak
    najzupelniej legalne.
    JG