    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Date: Wed, 02 Jul 2008 12:33:09 +0200
    <g44o0g$2ds6$1@opal.icpnet.pl> <g44v34$7tf$1@news.onet.pl>
    <g45amk$6de$1@opal.icpnet.pl> <g45osq$49v$2@news.onet.pl>
    <g45qms$u75$2@opal.icpnet.pl> <g4bog4$m3f$1@news.onet.pl>
    <g4cj6m$24fo$1@opal.icpnet.pl> <g4cqes$ipv$1@news.onet.pl>
    <g4cs6c$2hl2$1@opal.icpnet.pl> <g4ct4k$s04$1@news.onet.pl>
    <g4cv1m$pgv$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g4d0m3$732$1@news.onet.pl>
    <g4d18d$8qq$2@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <g4dfal$ef$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <g4dv04$48h$1@news.onet.pl> <s...@p...org>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 22:18
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Przy zatrudnianiu pracowników to jest to "nieco" więcej. Prowadzenie
    > ewidencji czasu pracy, RMUA, nietypowe przepisy, wyjątki prawne.

    Zależy jaki profil pracowników i działania masz.

    > Masz
    > czas to śledzić? To ok. Mi to zajmowało więcej niż 4h miesięcznie i na
    > tym etapie już mi się opłaca przekazać to do biura.

    To zależy. Moja żona pracowała w biurze, to wiem jaka tam jest jakość. Nie
    jestem pewien czy nie lepiej samemu :D I tak większość roboty za nich
    odwalasz.

    > Nie mówiąc już o tym, że często nadążanie za przepisami podatkowymi
    > wymaga jednak więcej niż 10 minut. I że często wątpliwości typu "jak to
    > zaksięgować" zajmują sporo czasu.

    No to mocno zależy od profilu działalności. Ja prowadzę serwis i usługi
    informatyczne, od lat to samo.

    > Ale Ty już na przykładzie banków mi pokazałeś, że na czasie Ci nie
    > zależy. Zależy Ci na tym żeby było "tanio". :)

    Nie, akurat w przypadku banków zależało mi bardzo na ,,wygodnie'', więc
    wybrałem najwygodniejszy bank z możliwych. A że nie chciałem dopłacać za
    nieco gorszy, a dający w zamian na utrzymaniu garniturka, z którego i tak
    nie skorzystam....

    --
    Tristan