  • Data: 2011-05-05 09:38:05
    Temat: Re: Czyn niedozwolony, a czyn szkodliwy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iptlop$1j3$...@n...onet.pl...

    > Dlaczego mam komuś zabraniać zasłaniać twarz?

    z racji powodów dla których ją zasłania

    > A co do odszkodowań - karabin snajpera ma mieć wbudowany w lunetę
    > rejestrator video i po problemie.

    po jakim problemie?

    > Ten ułamek % błędów i pomyłek -
    > zapłaci państwo. Zwróci się w zmniejszeniu skali problemu stadionowego
    > bandytyzmu.

    powiedz to mojemu znajomemu fotografowi, który stracił oko podczas zadymy w
    warszawie w ujazdowskich, dość głośno było o tym swojego czasu

    a poza tym dlaczego ja mam za to płacić?
    niech płaci klub sportowy który na tym zarabia kasę, dlatego też nie
    rozumiem, dlaczego to ja musze płacić za obstawę meczy