  • Data: 2005-05-04 08:33:21
    Temat: Re: Czym mnie mogą potraktować w pociągu złodzieje?
    Od: Tomasz Pyra <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. napisał(a):
    > Tyle sie teraz słyszy o gazach usypiających stosowanych przez złodziei
    > kolejowych.
    > Czy możecie opisać działanie takiego gazu, jego skład chemiczny, działania,
    > oraz jakieś może antidotum? Jakie objawy mogą świadczyć, że zostałem
    > poddany działaniu takiego gazu, czy mam czas wtedy jeszcze zareagować?

    Z tego co slyszalem, to czujesz ze slabniesz i pomimo ze jestes nadal swiadomy
    nie mozesz wykonac zadnego ruchu (brak sil). Szansa na zaregowanie wiec niewielka.

    Mysle jednak ze mozna zareagowac nim zaczna wpuszczac gaz - czyli jak ktos
    instaluje cos podejzanego przy przedziale to powinno wystarczyc otwarcie okna
    i szybki kontratak.

    Objawy po:
    Silny bol glowy, zmeczenie, brak porfela i komorki.